پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۷۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
«یزد؛ شهر جهانی» عنوان بخش ویژه‌ای است که با همراهی و مشارکت شهرداری یزد در پانزدهمین «جشن تصویرسال»، بهار سال 1397 در شهر یزد برگزار می‌شود.

شعارسال:«یزد؛ شهر جهانی» عنوان بخش ویژه‌ای است که با همراهی و مشارکت شهرداری یزد در پانزدهمین «جشن تصویرسال»، بهار سال 1397 در شهر یزد برگزار می‌شود.

به نقل از دبیرخانه تصویر سال، سیف‌الله صمدیان دبیرجشن تصویر سال در این باره توضیح داد: نمایشگاه عکس «یزد؛ شهر جهانی» که پیش‌تر قرار بود همزمان با جشن‌های ثبت جهانی شدن شهر یزد، اواسط اسفند 96 در شهر یزد برگزار شود، به دلیل تغییر تاریخ برگزاری این جشن‌ها با پیشنهاد شهردار فرهنگی شهر یزد، آقای دکتر مهدی جمالی‌نژاد، برگزاری نمایشگاه عکس «یزد؛ شهر جهانی» هم به بهار سال آینده در شهر یزد موکول شد.

صمدیان گفت: در بخش ویژه مسابقه عکس «یزد؛ شهر جهانی» آثار قابل توجه کیفی و کمی با موضوعات متنوع مربوط به شهر یزد به دبیرخانه پانزدهمین جشن تصویرسال رسیده است که نتایج داوری و آثار راه‌یافته به نمایشگاه در آستانه‌ی برگزاری این نمایشگاه اعلام خواهد شد.

بر اساس فراخوان پانزدهمین جشن تصویر سال، آثاری با موضوعات متنوع مربوط به شهر یزد شامل آثار معماری و تاریخی، طبیعت و تفرج‌گاه‌ها، فضاهای فرهنگی، هنری، مذهبی، اقتصادی، ورزشی و تفریحی، صنایع‌دستی، کشاورزی، هتل‌ها، کارخانجات، چهره‌ها و زندگی خانوادگی و مفاخر فرهنگی، هنری، ادبی و علمی و ... و پوسترهای مربوط به شهر یزد و مناسبت‌ها و نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی فرهنگی، اقتصادی و... در شهر یزد پذیرفته شده است.

شعارسال با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار16اسفند 96، کدخبر: 13961216000608، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
شهر یزد واقعا به جهانی شدن نیاز داشت ؛ این کار میتونه باعث شه که گردشکران زیادی برای بازدید از این شهر زیبا به ایزان بیان و درآمد زیادی نصیب کشور میشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین