پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۶۳۴۶
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۹
با اعلام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، توزیع سبد امنیت غذایی از امروز(پنجشنبه) میان مشمولان آغاز خواهد شد که بر این اساس خانوارهای یکنفره 350 هزار تومان ودونفره ۷۰۰ هزار تومان موجودی دارند.
شعارسال: توزیع سبد امنیت غذایی میان مشمولان این طرح، از امروز در سراسر کشور آغاز خواهد شد. بر این اساس کارت خرید مشمولان این طرح به مبلغ تعیین شده شارژ گردیده و قابلیت خرید کالا دارد.

در نامه ارسال شده از سوی مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مدیران کل اجرایی این وزارتخانه و سایر دست اندرکاران اجرای این طرح آمده است:

ضمن سپاس و قدردانی مجدد از زحمات و تلاشهای شبانه روزی جنابعالی و کلیه همکارانتان در اجرای صحیح ادوار گذشته طرح حمایت غذایی، پیرو دستور مقام عای وزارت مبنی بر توزیع سبد کالا برای اقشار محروم تحت پوشش نهادهای حمایتی به اطلاع می‌رساند؛ دومین دوره اجرای طرح مذکور در سال جاری (برحسب بعد خانوار و مطابق جدول ذیل) از روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه آغاز می‌شود.

لذا خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به هماهنگی و اطلاع رسانی کامل به واحدهای تابعه و کلیه فروشگاهها اقدام لازم مبذول گردد.

تاکید می گردد به منظور استعلام موجدی، کارت مشمولین از طریق دستگاه پوز مربوطه، از تراکنش ۲۰۰۰ ریالی استفاده گردد و به هیچ عنوان از تراکنش ۱۰۰۰ ریالی استفاده نشود.

کلیه فروشگاهها بایستی بدون دریافت هیچ نوع کارمزدی نسبت به تحویل کالای مورد تقاضای مشمولین به ارزش مجموع تراکنش های انجام شده اقدام نمایند. در صورت اخذ گزارش تخلف، دستگاههای پوز فروشگاه مربوطه غیرفعال خواهد شد.

تذکر: شماره کارت مربوطه به مشمولین کمیته امداد امام (ره) تا اطلاع ثانوی همان شماره کارت یارانه بگیری سابق سرپرستان خانوار است.

جدول سهمیه بندی خانوار مشمول طرح حمایت از امنیت غذایی

بعد خانوار

۱ و غیرمستمربگیران

۲

۳

۴

۵

۶ و بالاتر

مبلغ سهمیه(هزار ریال)

۳۵۰

۷۰۰

۸۵۰

۱۰۰۰

۱۱۵۰

۱۳۰۰

ضمنا نصب این اطلاعیه در فرشگاه های عامل توزیع الزامی است.

مریم السادات میرمالک ثانی

مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری پانا ، تاریخ انتشار: 24 اسفند 1396 ، کدخبر: 807282 ، www.pana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین