پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۶۷۷۳
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸
معاون اداری٬ مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: در لایحه بودجه سال ۹۷ اعتبارات آموزش عالی حدود ۳۲ درصد به صورت مستقیم افزایش یافته است.

شعار سال: دکتر عسکریان ابیانه در نشست روسا و معاونان اداری و مالی جمعی ازدانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور با اشاره به مباحث مطرح شده در این نشست اظهار کرد: در این جلسه در خصوص ۲ موضوع تصمیم گیری شد و هماهنگی های اولیه میان روسا و معاونان دانشگاه های بزرگ تهران صورت گفت. دریافت تخصیص های صددرصدی سازمان برنامه یکی از این موضوعات بود.

وی افزود: با خزانه داری کل صحبت شد تا پرداخت تخصیص هایی که از سوی سازمان برنامه انجام گرفته است، سریع تر صورت گیرد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم جدول اعتبارات سال ۹۷ و چگونگی استفاده از تبصره های آن را از دیگر موضوعات این جلسه عنوان کرد و گفت: در لایحه بودجه سال ۹۷ به صورت مستقیم و غیر مستقیم اعتبارات آموزش عالی حدود ۳۲ درصد به صورت مستقیم افزایش یافته و مابقی تا مرز ۱۰۰ درصد به صورت استفاده از تبصره ها در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ افزایش یافت.

وی تصریح کرد: در این جلسه به مسئولان دانشگاه ها اعلام شد تا برای تحقق این اعتبارات پیگیری های لازم را انجام دهند. معاونان مالی و اداری و روسای برخی دانشگاه ها در این جلسه مشکلات خود را در زمینه حقوق بازنشستگان، حق التدریس استادان، هزینه های دانشجویی از جمله تغذیه خوابگاه و پرداخت دستمزد کارکنان را مطرح کردند.

در این نشست همچنین دکتر مهدی بنابی مدیر کل مدیریت بدهی ها و تعهدات عمومی دولت، دکتر امین رفتاری مدیر کل نظارت بر اجرای بودجه، دکتر برزوزاده، مدیرکل خزانه و دکتر حسین عسکریان ابیانه معاونان مالی و اداری وزارت علوم و مهندس محمد عبدالحسینی مدیر کل بودجه و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حضور داشتند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری مدیر روز ، تاریخ انتشار 26 اسفند 96، کدمطلب: 3363 ، www.modirrooz.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین