پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۰۹۹
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۴
عضو شورای عالی فضای مجازی: همه نهادهای کشوری متفق القولند با توجه به آسیب کشور از نرم افزارهای خارجی در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و ... از نرم افرازهای داخلی استفاده شود.

شعارسال: تقی پور در بخش خبری 21 شبکه یک سیما افزود: شورای عالی فضای مجازی در خرداد 96 مصوبه ای برای حمایت از نرم افزارهای داخلی داشت و به مواردی که می توان اشاره کرد این است که هزینه پهنای باند نرم افزارهایی که از فضای داخلی استفاده می کنند یک سوم هزینه بین الملل باشد.

وی گفت: حدود 20 شرکت خصوصی فعالیت های خود را در حوزه اینترنتی داخلی شروع کرده اند و آی گپ، وویس پی، گپ و سروش جایگزین پیام رسان های خارجی اند.

تقی پور در ادامه افزود: با توجه به اینکه مردم استقبال خوبی برای رفع نیاز های خود در خصوص حمل و نقل، خرید های اجناس از نرم افزارهای داخلی انجام می دهند از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی خواستاریم که به فضای اینترنت داخلی با توجه به بسترسازی های لازمی که انجام شد مهاجرت کنند و قطعاً نرم افزارهای خارجی در ابتدای کار دارای اشکالات و نقص هایی بوده و به شکل امروزی نبوده اند و نرم افزارهای داخلی ما نیز با توجه به نوپا بودنشان روز به روز از لحاظ کیفیت بهتر می شوند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 27اسفند1396 ، کدخبر: 3583034: www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین