پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۶۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر مالکیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بر یک مجتمع تجاری لوکس در سعادت‌آباد تهران تکذیب شد.

شعار سال: در روزهای اخیر خبری مبنی بر مالکیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بر یک مجتمع تجاری لوکس در منطقه‌ی سعادت‌آباد تهران که به تازگی با حضور لوکس‌ترین برند‌های خارجی افتتاح شده، در فضای مجازی منتشر شده است.

با توجه به اینکه حمایت از کالای ایرانی تا حدی مهم است که رهبر انقلاب اسلامی، با نامگذاری سال جدید به نام "حمایت از کالای ایرانی"، اولویت اصلی کشور را این موضوع قرار دادند، با انعکاس این شایعه در فضای مجازی، انتقادهای زیادی به این ستاد وارد شد که چرا چنین مجتمع لوکسی برای برند‌های خارجی به وجود آورده است.

در پی انتشار این مطلب در فضای مجازی و با پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از مسئولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) مشخص شد این ستاد هیچ گونه مالکیتی در هیچ یک از واحدهای تجاری آن مجتمع ندارد و این مطلب شایعه‌ای بیش نبوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب:۶۴۸۰۰۰۳، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
0
0
این خبرها برای تخریب سید حسن و این نهظت و شجره طیبه ست وگرنه هر ادم عاقلی میدونه این خبرها کذب محضه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین