پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۱۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان البرز گفت: اداره میراث فرهنگی از پروژه‌های بخش خصوصی و همچون ساخت هتل و مراکز جذب گردشگری حمایت خواهند کرد.

شعارسال: سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان البرز گفت: اداره میراث فرهنگی از پروژه‌های بخش خصوصی و همچون ساخت هتل و مراکز جذب گردشگری حمایت خواهند کرد.

محمود کامکار با اشاره به اینکه باید شرایط برای حضور گردشگران در استان البرز فراهم شود، گفت: باید به‌گونه‌ای رفتار کنیم و شرایط را مهیاسازیم تا مسافران عبوری از راه‌های این استان، در البرز توقف و گردش داشته باشند.

وی افزود: طی بازدیدهای که از مناطق و پروژه‌های بخش خصوصی داشته‌ایم شرایط برای حضور مسافران و گردشگران تا حدودی مثبت ارزیابی می‌شود.

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی صنایع گردشگری استان البرز بیان کرد: از هتل‌های که در حال احداث هستند بازدید صورت رفته است و تاکنون مشکل و معضلی وجود ندارد.

کامکار تأکید کرد: وجود هتل‌های زیبا در ورودی استان البرز موجب شده است که فضا زیبایی در این مناطق به وجود آید.

وی در ادامه بیان کرد: در همین راستا اداره میراث فرهنگی استان البرز نهایت همکاری و همراهی را در جهت ساخت هتل‌های این استان خواهد داشت.

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی صنایع گردشگری استان البرز یادآور شد: رفع معضلات پیش روی بخش خصوصی ازجمله اولویت‌های اداره میراث فرهنگی در استان البرز است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:5 فروردین 1397 ، کدخبر: 13970105000734 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
در زمینه گردشگری واقعا ایران یه کشور عقب مونده به حساب میاد
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین