پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۵۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۴
پس از آزادسازی شهرک الریحان، نیروهای سوری از ۴ محور به سمت شهرک دوما پیشروی خواهند کرد و نسخه تروریست‌های مورد حمایت رژیم آل سعود را در این منطقه می پیچند.
شعارسال: پس از این که گروه تروریستی جیش الاسلام به میانجی گری ها و فرصت به دست آمده برای خروج از غوطه شرقی دمشق پاسخ منفی داد، عملیات ارتش سوریه علیه آنان در حومه شهرک دوما از سر گرفته شد.

یک منبع میدانی در غوطه شرقی دمشق در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: چند گروه از نیروهای ارتش، گارد ریاست جمهوری و دفاع ملی با دهها خودروی زرهی، نفربر و تانک خود را به حومه شهرک دوما رسانده اند.

وی با بیان این که نیروهای سوری خود را برای حمله به مواضع گروه تروریستی جیش الاسلام آماده می کنند، گفت: در صورتی که تروریست ها به ادامه جنگ اصرار داشته باشند، نیروهای سوری در گام نخست، پاکسازی شهرک الریحان را در دستور کار قرار می دهند.

این منبع میدانی افزود: پس از آزادسازی شهرک الریحان، نیروهای سوری از ۴ محور به سمت شهرک دوما پیشروی خواهند کرد و نسخه تروریست های مورد حمایت رژیم آل سعود را در این منطقه می پیچند.

به گزارش مشرق، عملیات نیروهای سوری برای پاکسازی شهرک های راهبردی الریحان و دوما در حالی آغاز می شود که گروه تروریستی جیش الاسلام در ماه های گذشته چند تن از فرماندهان بلند پایه خود را از دست داده است.

نیروهای سوری در تونل‌های حفر شده توسط تروریست‌ها در غوطه شرقی

در حال حاضر، نیروهای سوری از محور جنوبی حدود ۶۰۰ متر با شهرک دوما فاصله دارند؛ در محور شرقی هم فاصله با تروریست ها در شهرک دوما حدود هزار و ۵۰۰ متر است اما در محور غربی نیروهای سوری در ۱۵۰ متری این شهرک مستقر هستند.

از محور غربی غوطه شرقی دمشق خبر می رسد، نیروهای سوری توانستند امنیت شهرک «حزه» را در شرق شهرک‌های «زملکا و عین ترما» به طور کامل تامین کنند؛ حدود ۸۵ درصد شهرک عربین هم از وجود عناصر تروریستی خالی شده است.

به گزارش مشرق، عملیات خروج عناصر تروریستی (جبهه النصره، فیلق الرحمن) از غوطه شرقی و انتقال به استان ادلب در حالی ادامه دارد که در سه روز گذشته حدود ۱۳ هزار و ۶۷ تروریست به همراه اعضای خانواده خود از شهرک های «عین ترما، زملکا، جوبر و عربین» خارج شده اند و در آستانه انتقال به ادلب هستند؛ ۲۶ تن از نیروهای اسیر ارتش سوریه و شهروندان هم در جریان این توافق آزاد شدند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری مشرق نیوز ، تاریخ انتشار: 8 فروردین 1397 ، کدخبر: 842361 ، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
0
0
سوریه هم به زودی از وجود این تروریست ها پاک سازی میشود و حالا مردم سوریه میمانند و این همه ویرانی ناشی از این جنگ
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۳
0
0
مردم سوریه باید خود را برای آغاز جشن بزرگ پیروزی آماده کنند , این تروریست ها جایی برای ماندن در سوریه ندارند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین