پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۱۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
عضو شورای شهر یزد خواستار تدوین قوانین شفاف و مدون برای کسب و کارهای جدید شد.

شعار سال: حمیدرضا قمی، پنج‌شنبه شب در دیدار نماینده مردم یزد و با جمعی از منتخبان حوزه صنعت و تجارت استان یزد اظهار داشت: ما منابع انسانی بسیار غنی داریم اما بسترهای قانونی لازم برای بهره‌مندی صحیح از این منابع در راستای فعال سازی آنها نداریم.

وی با بیان اینکه قانون نظام صنفی متناسب با تغییرات حوزه کسب و کار نیست، بیان کرد: حوزه کسب و کار با یک افت شدید مواجه شده زیرا بستر قانونی لازم برای اقدامات و فعالیت‌های جدید از جمله فعالیت‌های الکترونیک فراهم نشده است.

عضو هیئت مدیره اتاق اصناف استان یزد تاکید کرد: قوانین شفاف و مدون لازم است در غیر این صورت با مشکلات جدی هم در زمینه مشاغل سنتی و هم کسب و کارهای جدید مواجه خواهیم شد.

قمی همچنین خاطرنشان کرد: بیشتر از اینکه به کسب و کار توجه کنیم باید به مسائل فرهنگی حوزه کسب و کار توجه کنیم و این موضوع نباید مورد غفلت قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد عنوان کرد: ما به تدریج تابع ابزار شده ایم و این اتفاق خوبی نیست اما امیدواریم با تدوین قوانین شفاف و مدون بتوانیم با بهره مندی از منابع غنی نیروی انسانی، شرایط بهتری در حوزه کسب و کار رقم بزنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 17 فروردین 97، کد طلب: 4264053: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
امیدوارم فقط زودتر از این که جرائم رخ بدن قوانین وضع بشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین