پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۰۱۹۶
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
سید محمد جوادابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی : شرکت‌های بیمه مبالغی که باید به داروخانه‌ها و کلینیک‌ها پرداخت کنند را نمی‌پردازند به همین دلیل این داروخانه‌ها و کلینیک‌های پزشکی خدمات دارویی و درمانی به فرهنگیان ارائه نمی‌دهند و آن ها ناچارند هزینه‌های خود را آزاد بپردازند.

شعار سال : سید محمد جوادابطحی : شرکت‌های بیمه‌ای به دلیل بدهی وزارت آموزش‌وپرورش خدمات درمانی فرهنگیان را به درستی پوشش نمی‌دهند به همین دلیل فرهنگیان از این مسئله بسیار ناراحت بوده و گله‌مند هستند.

شرکت‌های بیمه مبالغی که باید به داروخانه‌ها و کلینیک‌ها پرداخت کنند را نمی‌ پردازند به همین دلیل این داروخانه‌ها و کلینیک‌های پزشکی خدمات دارویی و درمانی به فرهنگیان ارائه نمی‌دهند و این عزیزان ناچارند هزینه‌های خود را آزاد بپردازند.

بیمه طلایی فرهنگیان قطع شده است و کاربردی برای آنها ندارد همین مسئله مشکلات عدیده‌ای را ایجاد کرده است.

فصل۶ بودجه آموزش و پرورش کمترین اعتبارات را بین سایر وزارتخانه‌ها دارد؛ این فصل مربوط به خدمات رفاهی است و به همین دلیل فرهنگیان به تبعیض موجود بین خود و کارمندان سازمان‌های دیگر اعتراض دارند چرا که سازمان‌های دیگر بهتر و بیشتر خدمات رفاهی ارائه می‌دهد.

اگرچه برای بیمه از حقوق فرهنگیان درصدی کسر می‌شود اما آموزش‌ وپرورش نمی ‌تواند سهم خود را کاملاً پرداخت کند؛ کمیسیون آموزش‌ به دنبال حل این مشکل است و به همین دلیل از معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش خواسته شد اقدامات لازم انجام شود.

به معاون پارلمانی رئیس جمهور در این زمینه تذکرهای لازم داده شد و از وزیر آموزش‌ وپرورش نیز خواسته شد اعتبار فصل ۶ افزایش یابد چرا که راهی بجز این برای حل مشکل بیمه‌ای فرهنگیان وجود ندارد.

سایت شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از کانال تلگرامی اخبار فرهنگیان ، تاریخ انتشار: فرودین 1397

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین