پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۸۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر روز یکشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، ضمن تبریک اعیاد بویژه ماه رجب، گفتند: ماههای رجب، شعبان و رمضان، به دلیل ایام متبرک خود برای بندگان صالح خدا عید هستند و باید از این ماههای پر برکت بیشترین بهره معنوی را برد.
شعارسال:حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر روز یکشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، ضمن تبریک اعیاد بویژه ماه رجب، گفتند: ماههای رجب، شعبان و رمضان، به دلیل ایام متبرک خود برای بندگان صالح خدا عید هستند و باید از این ماههای پر برکت بیشترین بهره معنوی را برد.

رهبر انقلاب اسلامی از اقتدار، امنیت، عزت و توانایی کافی در زمان لازم به عنوان اهداف اصلی نیروهای مسلح نام بردند و با تأکید بر ضرورت کادرسازی و جانشین پروری در نیروهای مسلح خاطرنشان کردند: نتیجه فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در نیروهای مسلح باید در راستای تأمین اهداف تعیین شده باشند.

 ایشان همچنین دوران کنونی را دوران عزت جمهوری اسلامی ایران دانستند و تأکید کردند: علت تهاجم‌های بی‌سابقه کنونی بر ضد نظام اسلامی، قدرت روز افزون این نظام است زیرا دشمنان از این قدرت فزاینده به‌شدت احساس خطر کرده‌اند و حملات خود را افزایش داده‌اند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای افزودند: به‌رغم تمام توطئه ها و به کوری چشم دشمنان، قدرت نظام اسلامی، روز به روز افزایش خواهد یافت.

پیش از سخنان فرمانده معظم کل قوا، سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح گزارشی از دستاوردها و فعالیت‌های نیروهای مسلح در سال گذشته بیان کرد و گفت: در سال جدید، به افزایش تلاشها و حرکت‌های مجاهدانه برای دستیابی به اهداف، متعهد هستیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت نامه نیوز، تاریخ انتشار20فروردین 96،کدخبر: 476047 ، www.namehnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
خدایا رهبر فرزانه مارو حفظ کن...تنها امید و سرمایه برای امید به اینده ست
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین