پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۳۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳
اتفاقا کاش این اقدام انقلابی در طول 15 سالی که شورای شهر در دست اصولگرایان بود انجام می شد ولی حالا که شورای شهر اصلاح طلب تهران این کار درست را انجام داده باید صادقانه از آن حمایت کرد.
شعارسال: افتتاح سامانه شفافیت شهرداری توسط شورای شهر تهران اقدامی ارزشمند و درخور تحسین است؛ حتی اگر از سوی رقیب سیاسی ما انجام شده باشد.

امیدوارم این روند با گسترش این سامانه و انتشار قراردادهای با مبلغ کمتر از یک میلیارد تکمیل شود و همچنین سایر نهادهای حاکمیتی نیز (اعم از انتصابی و انتخابی) با انجام چنین کاری به فراگیر شدن «شفافیت» کمک کنند زیرا این کار در بستن منافذ فساد بسیار موثر است.

البته برخی از دوستان نیز ممکن است از انتشار چنین مطلبی استقبال نکنند چون چنین حرکتی را از سوی شورای شهر اصلاح طلب تهران صادقانه نمی دانند، درست است که سابقه این جریان سیاسی در بسیاری از بزنگاه ها پیوند یا حمایت از مفسدین اقتصادی بوده (مانند کرباسچی، حسین فریدون، مهدی هاشمی و...) اما این دلیل نمی شود اگر این جریان کار درستی انجام داد آن را به هزار و یک بهانه نبینیم یا حتی انکار کنیم.

اتفاقا کاش این اقدام انقلابی در طول 15 سالی که شورای شهر در دست اصولگرایان بود انجام می شد ولی حالا که شورای شهر اصلاح طلب تهران این کار درست را انجام داده باید صادقانه از آن حمایت کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری  تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 23فروردین 1397، کدخبر: 3970123162 ،www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Germany
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
اصلاح طلبان به غیر از تاسیس این سامانه در شورای شهر کار های دیگری را هم انجام داده اند که باید از آن ها حمایت کنیم
حسینی
Germany
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
خیلی خوبه ؛ لزوم تاسیس چنین سامانه ای برای شفاف سازی های این سازمان از گذشته احساس میشد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین