پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۳۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از اختصاص هزار و 500هکتار از اراضی شیبدار این استان برای توسعه باغات خبر داد.

شعارسال: رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از اختصاص هزار و 500هکتار از اراضی شیبدار این استان برای توسعه باغات خبر داد.

عبدالرضا بازدار ظهر امروز در جلسه کمیته مشورتی ارتقاء امنیت غذایی ایران ( ایکاردا) با حضور مقامات وزارت جهاد کشاورزی در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی لرستان در حال برگزاری است با بیان اینکه تغییر شرایط اقلیمی درروند تولید اثرات منفی داشته،افزود: در استان شرایط اقلیمی تغییر کرده و با نوسانات بارش باران مواجه هستیم، که این امر در تولیدات کشاورزی اثرات منفی گذاشته است.

وی ادامه داد: در استان لرستان 780 هزار هکتار زمین اراضی وجود دارد که از این مقدار 185 هزار هکتار آبی است و با این شرایط تخصیص آب برای کشاورزی برای استان بسیار ضعیف است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در خصوص قابلیت و کیفیت خاک کشاورزی در استان اظهار داشت:بخش کشاورزی لرستان دارای خاک مطلوب و مناسبی بوده که این یک مزیت است ما باید هوشمندانه از این ظرفیت موجود استفاده کنیم.

بازدار در ادامه این نشست به توسعه باغات در اراضی شیب‌دار و کم بازده اشاره کرد و گفت: در استان حدود 1500هکتار اراضی شیب‌دار و کم بازده به باغات اختصاص دادیم که این یک فرصت مناسب برای تحول اقتصادی در بخش کشاورزی و باعث جلوگیری از فرسایش خاک و مدیریت آب می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 27 فروردین 1397، کدخبر: 13970127001181، www.lorestan.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
اگر بتونیم ا این طرح استفاده کنیم و برای استان تامین مالی کنیم عالی میشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین