پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۹۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
هوشنگ بازوند امروز دوشنبه در نشست فرمانداران استان کرمانشاه که در محل سالن تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: فرمانداران در جایگاه حقوقی فرمانداری، برای اطلاع‌رسانی خدمات دولت از پیام رسان های داخلی استفاده کنند.
شعار سال: استاندار کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای بازگشت زلزله زدگان به منازل خود تا پایان شهریور امسال خبر داد.
 هوشنگ بازوند امروز دوشنبه در نشست فرمانداران استان کرمانشاه که در محل سالن تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: فرمانداران در جایگاه حقوقی فرمانداری، برای اطلاع‌رسانی خدمات دولت از پیام رسان های داخلی استفاده کنند.

وی افزود: فرمانداران در چارت جدید که به زودی ابلاغ می شود، حتما در اسرع وقت حداقل یکی از معاونین خود را از میان بانوان انتخاب کنند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سفر رئیس‌جمهور دستاوردهای بسیار مطلوبی برای استان داشت، گفت: ‌شخص رئیس جمهور و وزرای محترم نیز از سفر رضایت داشتند.

وی از اختصاص ۳۰۲۵ میلیارد تومان بودجه توسط رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت: جزئیات آن را متعاقبا اعلام می کنم.

بازوند تصریح کرد: صدور پیام زنده نوروزی رئیس جمهور محترم از میان مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه اقدامی ارزشمند و بی سابقه بود که بازتاب کشوری بسیار مطلوبی هم داشت.

استاندار کرمانشاه افزود: زلزله آبان ۹۶ کرمانشاه تنها زلزله بزرگی در این ابعاد بوده است که مدیریت آن به صورت استانی انجام شده است.

وی افزود: هنر ما این است که زودتر از میدان بحران عبور کنیم و در بحران نمانیم، چراکه حواشی و مشکلات آن بیشتر می شود.

این مسئول ادامه داد: زندگی در مناطق زلزله‌زده در جریان است و با وجود برخی کاستی ها، عملکرد مجموعه مدیریت استان در عبور از بحران رضایت بخش بوده است.

چاپ کتاب مجموعه خاطرات و اقدامات استاندار کرمانشاه در بحران زلزله با عنوان «پس از آن شب»

استاندار کرمانشاه گفت: مجموعه خاطرات و اقدامات خود در مدیریت بحران زلزله را در قالب یک کتاب تحت عنوان «پس از آن شب» نگاشته و چاپ کرده ام تا تجارب مجموعه مدیریتی استان در مدیریت بحران زلزله برای کشور باقی بماند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی کرده ایم که مردم عزیز در مناطق زلزله‌زده تا پایان شهریور به خانه های خود برگردند، گفت: مسئولان، خود را جای مردم زلزله‌زده بگذارند. زندگی در کانکس و بعضا چادر مشقت بار است و باید تمام توان خود را به کار بگیریم که این مردم رنج کشیده هرچه زودتر به خانه برگردند.

بازوند با بیان اینکه از هرکس که در کمک به مردم زلزله‌زده در چارچوب قانون با دولت همکاری کند، استقبال و تشکر می کنیم، گفت: اما باید ساخت و سازها به صورت فنی ‌ استاندارد با نظارت دستگاههای ذیربط انجام شود تا در حوادث مشابه برای مردم عزیز مشکلی پیش نیاید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 4 اردیبهشت 1397، کدخبر: 4278783 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
انشاالله که به زودی همه مردم غیور و عزیز کرمانشاه خونه های خودشون رو تحویل بگیرن و کمی از بار مصیبت کم بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین