پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۱۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
استاندار کرمانشاه با اشاره به سهم 7 درصدی بانوان به‌عنوان دهیار و لزوم ارتقا آن در مناطق روستایی استان اشاره کرد و گفت: توانمندی زنان در مدیریت امور اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و جذب سرمایه در بخش‌های صنعتی و گردشگری بسیار بالا است.

شعار سال: هوشنگ بازوند در جلسه شورای اداری و دهیاران زن که ظهر امروز با حضور جمعی از مسؤولان استانی در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: دهیاران باید به دنبال مطالبات جدی مردم جامعه باشند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مطالبات مردم از جنس عمران، آبادانی، اقتصادی و مسایل معیشتی است که دهیاران باید در این راستا گام‌های موثری بردارند.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 600 دهیار در استان وجود دارد، افزود: مدیریت دهیاران زن در استان شامل 107 نفر و هفت درصد عنوان شده،که رقم بسیار اندکی است و باید عملکرد بانوان برای حضور آنان را در عرصه اجتماعی ارتقا پیدا کند.

وی با تاکید بر بها دادن به مباحث مدیریت روستایی از سوی دهیاران به ویژه بانوان در این مناطق تاکید کرد: استان کرمانشاه با ظرفیت بالا جزو استانی غنی است که باید چالش‌های موجود را با برنامه‌ریزی مسؤولان برطرف کنند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه پتانسیل‌های استان کرمانشاه به خوبی در جامعه معرفی و شناسایی نشده است، بیان کرد: دهیاران می‌توانند ظرفیت‌های استان را به جامعه معرفی کنند و از طرفی با بررسی کمبودها و انتقال آن به مراجع بالاتر در رفع مشکلات و حرکت چرخ توسعه استان گام بردارند.

بازوند تاکید کرد: به فرمانداران اعلام کردم که یکی از معاون یا مدیران کل دستگاه‌های اجرای آنان باید از بین بانوان استان کرمانشاه انتخاب شود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: بانوان در حوزه جاذبه گردشگری و صنایع دستی می‌توانند پرچم‌دار توسعه این صنعت در استان کرمانشاه باشند و در راستای جذب سرمایه‌گذاری کوشا و پرتلاش باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 19 اردیبهشت 97، کدمطلب:۱۳۹۷۰۲۱۹۰۰۰۸۶۵ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
هر موقه به زن ها اعتماد شد واقعا زود جوابش رو به جامعه نشون دادن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین