پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۸۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سفر اخیر رئیس جمهور دستاوردهای بسیار خوبی برای استان به همراه داشت، اظهار کرد: 3025 میلیارد تومان بودجه توسط رئیس جمهو به استان اختصاص داده شد که جزییات آن را متعاقباً اعلام می کنم.
شعار سال: استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سفر اخیر رئیس جمهور دستاوردهای بسیار خوبی برای استان به همراه داشت، اظهار کرد: 3025 میلیارد تومان بودجه توسط رئیس جمهو به استان اختصاص داده شد که جزییات آن را متعاقباً اعلام می کنم.

هوشنگ بازوند در نشست با فرمانداران استان افزود: سفر اواخر سال گذشته رییس‌جمهور دستاوردهای بسیار مطلوبی برای استان داشت و ‌شخص رییس جمهور و وزرا نیز از سفر رضایت داشتند.

بازوند گفت: صدور پیام زنده نوروزی رییس جمهور از میان مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه اقدامی ارزشمند و بی سابقه بود که بازتاب کشوری بسیار مطلوبی هم داشت.

وی همچنین به زلزله استان اشاره و اظهار کرد: زلزله آبان ۹۶ کرمانشاه تنها زلزله بزرگی در این ابعاد بوده که مدیریت آن به صورت استانی انجام شده است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: هنر ما این است که زودتر از میدان بحران عبور کنیم و در بحران نمانیم چون حواشی و مشکلات آن بیشتر می شود. زندگی در مناطق زلزله‌زده در جریان است و با وجود برخی کاستی ها، عملکرد مجموعه مدیریت استان در عبور از بحران رضایت بخش بوده است.

 بازوند تصریح کرد: مجموعه خاطرات و اقدامات خود در مدیریت بحران زلزله را در قالب یک کتاب تحت عنوان «پس از آن شب» نگاشته و چاپ کرده ام تا تجارب مجموعه مدیریتی استان در مدیریت بحران زلزله برای کشور باقی بماند.

استاندار کرمانشاه گفت: برنامه ریزی کرده ایم که مردم مناطق روستایی زلزله‌زده تا پایان شهریور به خانه های خود برگردند.

وی خاطرنشان ساخت: مسوولان خود را جای مردم زلزله‌زده بگذارند، زندگی در کانکس و بعضا چادر مشقت بار است و باید تمام توان خود را به کار بگیریم که این مردم رنج کشیده هرچه زودتر به خانه های خود برگردند.

 بازوند بیان داشت: از هرکس که در کمک به مردم زلزله‌زده در چارچوب قانون با دولت همکاری کند استقبال و تشکر می کنیم، اما باید ساخت و سازها به صورت فنی ‌ و استاندارد با نظارت دستگاه های ذیربط انجام شود تا در حوادث مشابه برای مردم مشکلی پیش نیاید.

وی در ادامه از فرمانداران خواست در چارت جدید که به زودی ابلاغ می شود، حداقل یکی از معاونین خود را از میان بانوان انتخاب کنند.

استاندار کرمانشاه همچنین گفت: در سفرهای کاری‌ام به شهرستان ها، اگر بنری از تصویر استاندار نصب شود، مسئولیت آن با فرماندار است.

رییس جمهور 29 اسفند سال گذشته به کرمانشاه سفر کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 4 اردیبهشت 1397، کدخبر: 97020402234 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
متاسفانه دولت در سال قبل خیلی از این وعده ها رو رییس جمهور انجام و به عرصه عمل نرسوندن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین