پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۴۰۳۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
رئیس پژوهشکده پولى و بانکى با بیان این که سیستم بانکى کشور نیاز به بازنگرى دارد گفت: در همایش هاى سالانه تجارى و بانکى ایران و اروپا، کشورهاى اروپایى نیازهاى تکنیکى ما را برطرف مى کنند.
شعارسال:رییس پژوهشکده پولى و بانکى با بیان این که سیستم بانکى کشور نیاز به بازنگرى دارد گفت: در همایش هاى سالانه تجارى و بانکى ایران و اروپا، کشورهاى اروپایى نیازهاى تکنیکى ما را برطرف مى کنند.

على دیواندرى در نشست ششمین همایش تجارى و بانکى ایران و اروپا که صبح امروز در پژوهشکده پولى و بانکى برگزار شد از معضلات سیستم بانکى کشور در زمینه معوقات خبرداد و اظهار کرد: یکى از موضوعات مهم که در این همایش بررسى مى شود بحث معوقات بانکى است که کشورهاى اروپایى راهکارهاى خوبى در این زمینه ارائه مى دهند.

وى درباره محورهاى اصلى این همایش مطرح کرد:روابط تجارى ایران و اروپا بعد از برجام، چشم اندازهاى اقتصادى این دو کشور و فرصت هاى سرمایه گذارى در ایران از محورهاى اصلى این همایش است.

دیواندرى تصریح کرد: بر اثر تحریم، مراودات ایران با سایر کشورها کم شده بود اما باید در زمینه تکنیکى و ساختارى از جمله مسائل مربوط به پولشویى و قوانین جدید سیستم بانکى، خود را با کشورهاى دیگر تطبیق دهیم.

رییس پژوهشکده پولى و بانکى درباره اهداف مهم این همایش خاطرنشان کرد: تشریک مساعى، همفکرى و على الخصوص همکارى از جمله اهداف همایش است.

دیواندرى با بیان این که این همایش آثار مثبتى در روابط بین دو کشور دارد گفت: ششمین همایش تجارى و بانکى ایران و اروپا در تاریخ هشتم و نهم اردیبهشت ماه در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار مى شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار 4اردبیهشت 97، کد خبر: 266550 ، www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
سال هاست همچین حرفی دارد گفته میشود ولی هیچ عملی در رابطه با آن انجام نشده است
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
بعد 40 سال مشکلات و ترکیدن ارزش پول ملی تازه میگن باید بازنگری کنیم
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
تازه نیاز به بازنگری داره؟ خیلی وقت پیش باید اصلاح میشد
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
الکی نیست داره میلیاردی توش اختلاص میشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین