پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۱۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه نمایشگاهی با عنوان "حقوق‌بشر آمریکایی" ۵ اردیبهشت ماه در صحرای طبس برگزار می‌شود، گفت: اکران نخستین انیمیشن حادثه طبس ۵ اردیبهشت ماه کلید می‌خورد.

شعار سال: بیرجند، محمدرضا فخر ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: شکست حمله نظامی آمریکا به طبس نشان‌دهنده این است که همیشه عنایات خدا به کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه شکست حمله نظامی آمریکا به طبس در سال 1359 حادثه بسیار مهم و تاثیرگذاری بود، افزود: آمریکا برای حمله به صحرای طبس از چندین ماه قبل برنامه‌ریزی کرده بود اما به فضل خداوند در صحرای طبس طومارش به هم خورد و زمین‌گیر شد و این حادثه همگان را متحیر و شگفت‌زده کرد چرا‌که در صحرای طبس شن‌ها از سوی خداوند مامور مقابله با دشمنان آمریکایی شده و آن‌ها را شکست دادند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس خراسان‌جنوبی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در سالروز حادثه 5 اردیبهشت‌ماه گفت: در این روز برنامه‌ها از ساعت 9 صبح در محل مسجد شکر با سخنرای محوری استاندار خراسان‌جنوبی و نماینده‌ای از سوی آیت‌الله عبادی برگزار می‌شود.

فخر با بیان اینکه یکی از میهمانان دعوت شده به این مراسم عبدالناصر شریف یکی از نیروهای مقاومت جهاد فلسطین است افزود: از جمله برنامه‌هایی که برای گرامیداشت سالروز 5 اردیبهشت در نظر گرفته شده است اجرای برنامه شکرگذاری در محل امامزاده موسی الکاظم طبس (ع) است و سخنران ویژه این برنامه حجت‌الاسلام ماندگاری خواهد بود.

وی بیان کرد: آماده‌کردن کلیپی با عنوان ابابیل توسط هنرمند استانی، برپایی نمایشگاه کاریکاتور با موضوع ترامپیست و نمایشگاهی با موضوعات حقوق‌بشر آمریکایی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در مراسم گرامیداشت سالروز حمله نظامی آمریکا به طبس است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس خراسان‌جنوبی افزود: با توجه به وضعیت خاصی که بر نظام حاکم است و استکبار در حال سلطه‌گری بر کشورهاست لازم است برای بهتر برگزار‌شدن سالروز حمله نظامی آمریکا به طبس برنامه‌ها به‌صورت جدی‌تر برگزار شود و نخستین انیمیشن در مورد حادثه طبس ساخته شده که این انیمیشن که به‌صورت سه بعدی و واقعیت افزوده آماده شده و برای اولین بار در روز 5 اردیبهشت ماه کلید خواهد خورد.

فخر اظهار داشت: تقدیر از همه عوامل برگزاری سالروز حمله نظامی آمریکا به طبس و همچنین گرامیداشت و تجلیل از خانواده مرحوم حجت‌الاسلام مهاجریان‌مقدم امام جمعه فقید طبس از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای روز 5 اردیبهشت ماه است.

شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 5 اردیبهشت 1397، کدخبر:1707704 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
ما باید تاریخ را به جوانان خود بیاموزیم تا نگاه غربی به جهان پیدا نکنند و حقیقت را ببینند
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
0
باید واقعه طبس به عنوان معجزه الهی در راستای تایید حرکت امام در مدارس اموزش داده شود
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین