پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۲۸۰
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی از اخذ موافقت‌نامه اتصال نورآباد به راه‌آهن نهاوند خبر داد.

شعار سال: علی رستمیان در مورد آخرین وضعیت سد ده پهلوان دلفان اظهار کرد: متأسفانه مدیریت وقت امور آب استان در راستای وضعیت این سد خیلی ضعیف عمل کرد و باید جاهایی که مجوز برداشت تخصیص داده می‌شد را سال به سال پیگیر می‌شد تا مجوز تخصیص ابطال نشود که این مدیریت یا توجیه نبودند و یا اهمیت ندادند.

وی با بیان اینکه از سال ۹۲ به بعد تخصیص آب این سد تمدید نشده و از سوی وزارت نیرو خاتمه یافته است، ادامه داد: علیرغم پیگیری‌های انجام شده برای تخصیص مجدد آب، وزارت نیرو اعلام کرد که امور آب استان برای این مهم به موقع عمل نکرده است.

رستمیان گفت: بالاخره با پیگیری‌های انجام شده این سد را در جدول بودجه قرار دادیم تا رستاخیزی برای منطقه شود.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بابت تحقق این کار از جدیت و پشتکار استاندار لرستان تشکر می‌کنم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با پیگیری‌های استاندار لرستان موافقت اتصال نورآباد را به راه‌آهن اخذ کردیم، افزود: از گردنه سوله تا فیروزان نورآباد ۱۵ کیلومتر است و خوشبختانه دستور مطالعه آن را اخذ کردیم و وزیر نیز موافقت کرد با حفر تونل یا جاده‌شکافی این شهرستان به راه‌آهن نهاوند وصل شود.

رستمیان گفت: راه‌آهن گردنه فیروزان تا نهاوند ۱۸ کیلومترو از نورآباد تا نهاوند ۱۵ کیلومتر است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ 4 اردیبهشت 97، کد مطلب: -: www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین