پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۱۶۰
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
استاندار لرستان در جریان سفر خود به کوهدشت از مسدود بودن اعتبارات سد معشوره کوهدشت خبر داد و گفت: وزیر نیرو قول تخصیص اعتبار را داده است.

شعار سال: سید موسی خادمی ظهر امروز پنجشنبه در دیدار با امام جمعه کوهدشت در سخنانی با اشاره به آخرین وضعیت سد معشوره اظهار داشت: یکی از اولویت های ما در استان عملیاتی شدن سد معشوره است.

وی با بیان اینکه سد معشوره از جمله پروژه های مهم و در دستور کار در استان محسوب می شود، گفت: بخشی از کارهای آن انجام شده و یک سری مشکلات دارد که باید رفع شوند.

«معشوره» از مسدودی اعتبار خارج می شود

استاندار لرستان با بیان اینکه تا کنون این سد در وزارت نیرو جزو مسدودی ها بوده و اعتباری نداشته است، گفت: در تماس تلفنی که طی امروز با وزیر نیرو داشتیم قرار شده است که این سد از مسدودی بیرون آید.

خادمی با بیان اینکه مقرر شده که اعتبار مورد نیاز برای سد معشوره در اعتبارات سال ۹۷ دیده شود، گفت:امیدواریم با اقدامات لازم این اعتبار برای سد در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه برای تامین آب کوهدشت در میان مدت بین شش تا هفت چاه حفر شده است، بیان داشت: اما برای تامین آب بلند مدت کوهدشت سد معشوره باید عملیاتی شود.

الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه مهم ترین خواسته مردم کوهدشت عملیاتی شدن سد معشوره است، اظهار داشت: وظیفه ما هم انتقال این حساسیت ها و درخواست ها به مسئولان ملی است.

باید با مقاومت پیگیر اجرای سد باشیم

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف برای سد معشوره گفت: سد معشوره یکی از اصلی ترین پروژه های استان است که باید عملیاتی شود.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تماس تلفنی استاندار لرستان با وزیر نیرو طی امروز بیان داشت: براساس اعلام وزیر نیرو خوشبختانه این سد از مسدودیت خارج شده است.

ملکشاهی با تاکید بر اینکه این امر نشان می دهد که وزارت نیرو نیز دنبال اجرای این سد است، گفت: ما نیز باید با مقاومت پیگیر اجرای این سد باشیم.

«معشوره» از نان شب هم برای کوهدشت مهم تر است

نور محمد فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت نیز در این دیدار با بیان اینکه مهم ترین مشکل کوهدشت کمبود آب شرب و کشاورزی است، گفت: سال گذشته نه حلقه چاه این شهرستان ریزش کرد که ما مجبور شدیم نه حلقه چاه دیگر را جایگزین کنیم.

وی با اشاره به حفر شش حلقه چاه دیگر در این شهرستان گفت: این چاه ها مشکل شهرستان را در میان مدت رفع می کند؛ اما برای تامین آب بلند مدت شهرستان باید سد معشوره را عملیاتی کنیم چرا که این سد از نان شب هم برای کوهدشت مهم تر است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 25 آبان 96، کد مطلب: 4146714: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین