پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۲۲۲
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس گفت: آب، خاک و روستاهای تخریبی سد معشوره همه متعلق به سلسله و دلفان است، اما حتی نام آن را هم که گاه‌شمار بوده به ما ندادند.

شعارسال: نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس گفت: آب، خاک و روستاهای تخریبی سد معشوره همه متعلق به سلسله و دلفان است، اما حتی نام آن را هم که گاه‌شمار بوده به ما ندادند.

 علی رستمیان ظهر امروز در حاشیه بازدید سد ده‌پهلوان اظهار داشت: هفته گذشته در سفر معاون وزیر نیرو 60میلیارد برای فیروزآباد و بخش مرکزی دلفان در نظر گرفته شد.

وی افزود: امروز تقی‌زاده خامسی، معاون آب وزیر به استان لرستان آمد و بنا شد که برای دشت فیروزآباد تخصیص بگیریم تا همه این دشت تا پشت سرای شیرخانی را از محل پمپاژ آب فیض‌آباد آبیاری قطره‌ای کنیم یا یک سد خاکی در آن‌جا احداث کنیم.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس عنوان کرد: در سد گاه شمار که قبلاً به اشتباه معشوره نام‌گذاری شده‌بود، قرار شد بنده و استاندار، یک نامه برای وزیر بنویسیم و اسم سد تغییر کند.

وی بیان کرد: هم‌چنین بنا شده که یک‌سوم یا یک‌چهارم آب به شهرستان‌های حوزه انتخابی سلسله و دلفان تخصیص پیدا کند که این نوید بسیار بزرگی‌ست، چون ما قبلاً حتی یک قطره آب از این سد نداشتیم در حالی‌که آب، خاک و روستاهای تخریبی آن همه به سلسله و دلفان تعلق دارد.

رستمیان گفت: 2 بازدید از سدهای تاج امیر و ده‌پهلوان دلفان خواهیم داشت هم‌چنین تصفیه‌خانه‌ فاضلاب‌های سلسله و دلفان را مورد بازدید قرار دادیم و قرار شد که آقای خامسی یک جلسه ویژه در وزارت با حضور بنده و مدیران آب استان لرستان داشته باشد تا یک چاره‌اندیشی برای تسریع در امور انجام شود.

نماینده مردم سلسله و دلفان خاطرنشان کرد: حدود 12روستا مثل میربگ شمالی که در آن‌ها نه چاه جواب می‌داد و نه می‌توانستیم از آب روستا استفاده کنیم را مجوز گرفتیم تا از آب شهر برای این روستاها استقاده شود.

رستمی اظهار داشت: هفت یا هشت روستا از جمله خاوه، الف سانه و مرادآباد نورآباد هم قرار شد در این سفر مشکل آب‌شان حل شود.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  تسنیم،تاریخ انتشار:3 مهر 1398،کدخبر: 2104574،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین