پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۲۳۲
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
سید موسی خادمی اظهار کرد: نیازها و بحث‌های استان در دیدار با دکتر اردکانیان وزیر نیرو که به همراه مجمع نمایندگان استان در مجلس انجام شد، مطرح و قرار شد ظرف یک هفته نیازها، تخصیص‌ها و پروژه‌های در دست ساخت و مورد نیاز برای مهار سیلاب احصاء بررسی شود.

شعارسال: سید موسی خادمی اظهار کرد: نیازها و بحث‌های استان در دیدار با دکتر اردکانیان وزیر نیرو که به همراه مجمع نمایندگان استان در مجلس انجام شد، مطرح و قرار شد ظرف یک هفته نیازها، تخصیص‌ها و پروژه‌های در دست ساخت و مورد نیاز برای مهار سیلاب احصاء بررسی شود.

وی تصریح کرد: طی سه هفته یا تا آخر خردادماه در کارگروه سازگاری با تغییر اقلیم شرکت خواهیم کرد و امیدواریم بازنگری در تخصیص آب استان انجام شود.

خادمی اضافه کرد: خواسته‌های ما افزایش تخصیص آب، تخصیص به ۳۷ سد مطالعه شده، سد سیمره و اینکه سد معشوره به ظرفیت اولیه برگردد، است. این موارد در جلسه مطرح اما نتیجه نهایی به جلسه بعد موکول شده است.

استاندار با بیان اینکه در گذشته نحوه تخصیص آب اشتباه برنامه ریزی شده و باید این موضوع مورد بازنگری قرار گیرد، تصریح کرد: وزارت نیرو در موضوع تخصیص آب باید سهم مناسب‌تری برای لرستان قائل شود.

خادمی عنوان کرد: انتظار ما این است که وزارت نیرو در موضوع جبران خسارت سیل با همه توان به کمک استان بیاید.

 

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار :2 خرداد 98، کد خبر:98030200657 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین