پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۰۶۱
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱
وحید رشیدی شهردار خرم آباد گفت: تا کنون هیچ پولی بابت جبران خسارات سیل به شهرداری خرم آباد پرداخت نشده و اقدام مثبتی در زمینه تامین اعتبارصورت نگرفته است.
شعار سال:میزان خسارات سیل به زیرساخت های شهری، دیواره های ساحلی، پل ها و پارک های سطح شهر خرم آباد را بالغ بر ۷۹۲ میلیارد تومان بوده که تا کنون هیچ پولی برای جبران این خسارات دریافت نکرده ام.

شهردار خرم آباد گفت: تا کنون هیچ پولی بابت جبران خسارات سیل به شهرداری خرم آباد پرداخت نشده و اقدام مثبتی در زمینه تامین اعتبارصورت نگرفته است.

 وحید رشیدی صبح پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان میزان خسارات سیل به زیرساخت های شهری، دیواره های ساحلی، پل ها و پارک های سطح شهر خرم آباد را بالغ بر ۷۹۲ میلیارد تومان برشمرد و اظهار داشت: درمورد وضعیت پسا سیل شهر و شهرداری خرم آباد، تا کنون غیر از استاندار کسی از وضعیت این نهاد خبر نگرفته است.

هیچ پولی بابت جبران خسارات سیل به شهرداری پرداخت نشده است

وی با اشاره به اینکه پس ازسیلاب، عادی سازی شهر در کمترین زمان ممکن انجام شد، گفت: تمام تلاش خود را برای انجام پروژه های جبران خسارت انجام داده ایم و مشاوران پروژه های سطح شهر مطابق روال قانونی انتخاب شده اند هرچند توان اجرای پروژه هایی با این سطح را نداریم.

رشیدی با بیان اینکه تا کنون هیچ پولی بابت جبران خسارات سیل به شهرداری خرم آباد پرداخت نشده و اقدام مثبتی در زمینه تامین اعتبارصورت نگرفته است، عنوان کرد: در سرفصل بودجه شهرداری سرفصلی بنام سیلاب، زلزله و … وجود ندارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه برای دریافت اعتبار؛ درگیر کاغذبازی هستیم، یادآور شد: باتوجه به بودجه عمرانی کم شهرداری خرم آباد و خسارت زیاد به تاسیسات شهرداری در سیلاب اخیر نیاز به تامین اعتبار داریم با این وجود اگر قرار باشد بسیاری از پروژه های شهرداری را انجام ندهیم و حقوق کارکنان را ندهیم اما خسارات سیل جبران خواهد شد.

به انتقاد کمپین‌های ناشناسی که کاری جز تخریب ندارند، توجه نمی‌کنیم

شهردار خرم آباد در بخش دیگری از صحبت های خود به انتقادهای وارد شده به مجموعه شهرداری طی ماه های اخیر اشاره کرد و گفت: به انتقاد کمپین‌های ناشناسی که کاری جز تخریب ندارند، توجه نمی‌کنیم چرا که ما باید پاسخگوی رسانه‌های رسمی باشیم، نه یک عده ناشناس که هدفی جز عقب‌ماندگی شهر ندارند.

رشیدی افزود: شاید عده‌ای به‌ دنبال مسائل شخصی خود باشند پس نباید آن‌ها را به مسائل شهر ترجیح داد.

وی در ادامه گفت: متاسفانه برخی اعضای شورای‌ شهر حرف‌هایی می‌زنند که دور از شأن است و چیزی جز افترا نیست.

یک عضو شورا بدون سند شهرداری را متهم به فروش اوراق کرد

شهردار خرم آباد خطاب به برخی اعضاء شورا گفت: اگر با رشیدی مشکل دارید، آن‌ را با مسائل عمران شهری که با زندگی عموم مردم سروکار دارد بسط ندهید.

رشیدی عنوان کرد: یک عضو شورا در سخنانی کاملاً دروغ و بدون سند شهرداری را متهم به فروش اوراق می‌کند، که بعداً هم مشخص شد هیچ سندی برای این امر نداشته و ندارد و چون این مبحث را در کمپین‌های غیرقانونی علیه شهردار مطرح کردند، ما هم پاسخ ندادیم، ولی الان در جمع رسانه‌های رسمی پاسخ می‌دهم.

وی در خصوص وضعیت پل روگذر کرگانه خرم آباد که بخاطر وقوع سیل در حال حاضر بسته است، گفت: پل روگذر کرگانه به سمت کمالوند از نظر نمایی مشکلی ندارد و خود پل هم آسیب ندیده است، بلکه قسمتی از انتهای پل که بر روی رودخانه قرار دارد پس از سیل بسیار آسیب‌پذیر شده است که برای جلوگیری از وقوع حادثه در حال حاضر بسته شده است.

شهربازی کیو تعیین تکلیف می شود

شهردار خرم آباد افزود: در خصوص اجرای پل شاپوری، پیمانکار ما نیستیم و همه‌ مشکلات آن به سازمان همیاری شهرداری‌های استان مربوط می‌شود.

رشیدی افزود: در قراردادهای خود با سازمان همیاری تجدیدنظر می‌کنیم، چراکه ظاهراً برخی از دوستان نمی‌خو‌اهند کارها پیش برود.

شهردار خرم آباد در خصوص آخرین وضعیت شهربازی خرم آباد گفت: در بحث شهربازی هم تا کنون به توافقی با سرمایه‌گذار قبلی نرسیده‌ایم و قرار است شورا به این قضیه ورود کند تا سرمایه‌گذار قبلی پای مذاکره بیاید و بعد از تفاهم شهربازی در اختیار سرمایه‌گذار جدید و یا شهرداری قرار گیرد.

رشیدی افزود: امیدواریم هرچه زودتر این مشکل برطرف شده تا شهربازی اصلی مرکز استان در اختیار عموم قرار بگیرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا،تاریخ انتشار:30خرداد1398،کدخبر:38293،porsna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین