پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۳۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
وزیر راه و شهرسازی در سفری دو روزه به‌منظور بازدید از طرح‌های عمرانی در حوزه راه و شهرسازی و نیز دیدار و گفت‌و‌‌گو با مسوولان استان لرستان ، به همراه تعدادی از معاونان خود عازم این استان شد.

شعار سال:محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در سفری دو روزه به‌منظور بازدید از طرح‌های عمرانی در حوزه راه و شهرسازی و نیز دیدار و گفت‌و‌‌گو با مسوولان استان محلی،  به همراه تعدادی از معاونان خود عازم این استان شد.

اسلامی در روز نخست این سفر از شهرستان الیگودرز و طرح‌های عمرانی وزارت راه و شهرسازی در این شهرستان بازدید و سپس در فرمانداری با مقامات و مسوولان محلی دیدار کرد.

حضور در جلسه اقتصاد مقاومتی در استانداری لرستان، بازدید از پروژه محور جدید خرم‌آباد-پلدختر، حضور در مراسم کلنگ زنی قطعه چهارم محور جدید خرم آباد –پلدختر، بازدید از عملیات بازسازی مناطق سیل زده پل دختر نیز از برنامه های روز دوم سفر وزیر راه و شهرسازی به استان لرستان است.

خیراله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و عبدالهاشم حسن‌نیا رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از معاونان اسلامی، او را در این سفر همراهی می‌کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تین نیوز ، تاریخ انتشار: 11 تیر 1399 ، کدخبر: 214282،www.tinn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
ما تو ادوار رياست جمهوري خيري در زمينه راه و شهر سازي نديديم! اميدوارم با حضور ايشون خبر هاي جديدي در راه باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
از دل اين رفت و امد ها براي مردم استان چيزي در نمياد و عوايدي دست مردم رو نميگيره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین