پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۷۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
مدیرکل زندان‌های استان یزد از برگزاری دوره‌های آموزشی جدید و زودبازده برای مددجویان زندان‌های یزد در سال جدید با نظرسنجی از آن‌ها خبر داد.
شعار سال: مدیرکل زندان‌های استان یزد از برگزاری دوره‌های آموزشی جدید و زودبازده برای مددجویان زندان‌های یزد در سال جدید با نظرسنجی از آن‌ها خبر داد.

 رضا ذوالفعلی نژاد صبح امروز در نخستین نشست کارگروه تخصصی اشتغال و حرفه آموزی اداره‌کل زندان‌های استان در سال جدید برگزار شد به شعار سال اعلام شده توسط رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این سال‌ها تأکیدات بسیاری در خودکفایی کشور در مسائل مختلف داشتند.

مدیرکل زندان‌های استان یزد افزود: توجه به پتانسیل‌های داخلی برای رشد و رونق اقتصادی کشور تأثیرگذار است که یکی از این راهکارها تشویق افراد به تولید کالای ایرانی و توجه مردم به این کالاها است.

وی به فعالیت‌هایی که در زندان‌های استان یزد می‌تواند در جهت تحقق شعار سال انجام گیرد اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در زندان‌های استان توجه بسیار خوبی به مسئله تولید شده است می‌توانیم با ایجاد اعتماد به نفس در مددجویان تا حد توان به فرمایشات مقام معظم رهبری نیز جامه عمل پوشانده باشیم.

ذوالفعلی نژاد یکی از وظایف اصلی سازمان زندان‌ها را اصلاح و تربیت زندانیان عنوان کرد و گفت: با توسعه فعالیت‌های اشتغال می‌توان مددجویان را در مسیر اصلاح و تربیت قرار داد و نسبت به کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدامات مؤثری انجام داد.

مدیرکل زندان‌های استان یزد با بیان اینکه دوره‌های آموزشی در رشته‌های جدید و زودبازده در زندان‌های استان یزد در سال جدید برگزار می‌شود اضافه کرد: این کار ابتدا با نظرسنجی از مددجویان و اطلاع از علاقه کاری آن‌ها صورت می‌گیرد تا نتیجه و بازدهی بهتری پس از برگزاری این دوره‌ها در استان یزد شاهد باشیم.

مدیرکل زندان‌های استان یزد خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری این دوره‌ها، مددجویان پس از آزادی نیز به سمت کار مورد علاقه خود بروند و در جهت زندگی شرافتمندانه گام بردارند.

وی فروش محصولات زندان را از دیگر بخش‌های مهم توسعه و رونق اشتغال عنوان کرد و گفت: باید بنیاد تعاون زندانیان به صورت جدی برای تحقق این مهم برنامه ریزی داشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1711424 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
واقعا میتونیم تو همین زندان ها با کار فرهنگی خیلی هارو اگاه کنیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین