پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۷۳۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) در بیانیه‌ای درباره همکاری‌های امنیتی و دفاعی خود با بحرین تاکید کرد، وزارت خارجه آمریکا با صادرات چنین تسلیحاتی به بحرین مخالفت نمی‌کند.
شعارسال: وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که قصد دارد هلی‌کوپترهای جنگی و مهمات برای جنگنده‌ به ارزش تقریبی یک میلیارد دلار به بحرین صادر کند.

به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) در بیانیه‌ای درباره همکاری‌های امنیتی و دفاعی خود با بحرین تاکید کرد، وزارت خارجه آمریکا با صادرات چنین تسلیحاتی به بحرین مخالفت نمی‌کند.

طبق این بیانیه بحرین درخواست خرید هلی‌کوپترهای جنگی با دو موتور اضافه برای آنها، ۱۴ موشک هوا به زمین AGM-114، موشک‌های هدایت لیزری و نیز رادارها، سیستم‌های ارتباطی، سیستم‌های ناوبری دریایی، قطعات یدکی ضروری و سایر تجهیزات و حمایت‌های لجستیکی را دارد.

در این بیانیه آمده است: فروش این سلاح‌ها به بحرین، به تحقق اهداف سیاست خارجه آمریکا کمک خواهد کرد. همچنین این امر به تقویت امنیت بحرین به عنوان شریک مهم آمریکا در منطقه کمک می‌کند و با اضافه شدن این سلاح‌ها به تجهیزات نظامی بحرین توان این کشور در مقابله با تهدیدات فعلی و آتی افزایش خواهد یافت.

پنتاگون در عین حال تاکید کرده که فروش این تسلیحات به منامه هرگز موجب تغییر توازن نظامی در منطقه نخواهد شد.

طبق قوانین آمریکا، وزارت دفاع این کشور باید درباره طرح‌های فروش سلاح یا تجهیزات نظامی به سایر کشورها به کنگره اطلاع دهد، کنگره نیز ۳۰ روز برای مخالفت با این قراردادها مهلت دارد اما چنین امری بسیار دور از انتظار است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت تحلیلی خبری عصرایران ، تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1397 ، کدخبر: 606358 ، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
آمریکا با فروش اسلحه تو این چند سال میلیارد دلاری سود کرد
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
آمریکا دارد کل منطقه خلیج فارس را علیه ایران با یکدیگر متحد میکند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
باید در برابر این توطیه ایستاد
بحرین هنوز انقلابش زنده است
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
امریکا هم با راه اندازی جنگ در خاور میانه به دنبال مال اندوزی خودشه قطعا
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین