پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۰۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۵
هم اندیشی وزیر راه و شهرسازی با تشکل‌های حرفه‌ای حمل و نقل و مسکن برای بیان انتقادها‌ و مشکلات، برگزار شد.

شعارسال: نشست هم اندیشی تشکل های حرفه ای حمل و نقل و مسکن با وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

در این نشست، شهرام اجتهادی دبیر اجرایی همایش گفت: امروز نخستین نشست هم‌اندیشی بیش از ۶۰ تشکل صنفی با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام می شود.

وی ادامه داد: راهی که امروز در پیش گرفته شده است نشات گرفته از تاکیدات وزیر راه و شهرسازی بر استفاده از ظرفیت کارشناسی تشکل‌ ها و انجمن‌ هاست.

مشاور وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در جلسات برگزار شده طی ۱۰ روز گذشته، علاقمندی انجمن‌ها و تشکل‌های حوزه حمل‌ونقل و مسکن و شهرسازی برای توسعه کشور مشهود بود.

وی افزود: با اعتماد سازی و هم‌افزایی می‌توان مسیر توسعه را در پیش گرفت و طولی نخواهد کشید که شاهد ثمرات آن نیز خواهیم بود.

همچنین محمد شکرچی زاده گفت: بیش از ۱۵۰۰ پروژه تحقیقاتی در این مرکز انجام شده است و سالانه حدود ۴۰ دستورالعمل و نشریه تدوین می‌شود که البته سال گذشته ۸۰ استاندارد ملی از مرکز تحقیقات تدوین شد. همچنین سال ۹۶ بالغ بر ۴۶۰ گواهینامه فنی صادر شد.

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی افزود: این مرکز دارای ۸ آزمایشگاه منحصر به فرد است و محور اصلی فعالیت‌های آن تاب‌ آوری شهری و ارتقای ایمنی حمل‌ و نقل است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار: 9اردیبهشت1397 ، کدخبر: 2115451: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
بازار مسکن در ایران روزی میرسد که همان رونق سابق خود را دنبال خواهد کرد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین