پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۵۰۹۳
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
رئیس دفتر رئیس جمهور در دیدار وزیر اقتصاد ترکیه با بررسی راههای توسعه و تعمیق مناسبات اقتصادی و تجاری تهران - آنکارا، برلزوم سرعت بخشیدن و تسهیل در روند افزایش سطح همکاری‌های اقتصادی دو کشورتاکید کرد.
شعارسال:رییس دفتر رییس جمهور در دیدار وزیر اقتصاد ترکیه با بررسی راههای توسعه و تعمیق مناسبات اقتصادی و تجاری تهران - آنکارا، برلزوم سرعت بخشیدن و تسهیل در روند افزایش سطح همکاری‌های اقتصادی دو کشورتاکید کرد.

 «محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، در دیدار نیهات زیبکچی با اشاره به اشتراک نظر دو کشور بر ضرورت توسعه روابط تجاری و اقتصادی، گفت: جمهوری اسلامی ایران استفاده از همه ظرفیت های توسعه روابط دو کشور در همه ابعاد اقتصادی را به نفع دو ملت و ملت های منطقه می داند.

رئیس دفتر رییس جمهور، تقویت روابط بانکی در مسیر توسعه مناسبات اقتصادی دو کشور را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: با فعالتر شدن کمیسیون مشتر ک همکاری های اقتصادی و توسعه هر چه بیشتر مناسبات بانکی می توان در روند افزایش حجم و سطح روابط اقتصادی دو کشور شتاب ایجاد کرد.

نیهات زیبکچی وزیر اقتصاد ترکیه نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه کشورش هیچ مانع و محدودیتی در تحکیم مناسبات اقتصادی و تجاری با ایران ندارد، گفت: مصمم هستیم با توسعه مناسبات بانکی سطح روابط خود را با جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش توسعه دهیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار9اردبیهشت97، کدخبر: 702192 ،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین