پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۱۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
نماینده مردم سمنان ، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: متأسفانه در دو دهه اخیر اقتصاد سیاسی حاکم بر جامعه، فرصت شکوفایی اقتصادی را از کشور گرفته است.

شعار سال: احمد همتی پیش از ظهر جمعه دراولین نشست شورای هماهنگی مدیران زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، ضمن بیان اینکه متأسفانه در چند دهه اخیر اقتصاد سیاسی در کشور حاکم شده است، تأکید کرد: این امر فرصت رشد و توسعه اقتصادی را گرفته و در پی آن پدیده‌هایی مانند سلیقه‌ای عمل کردن مسئولان را به وجود آورده است.

وی افزود: تصمیمات سلیقه‌ای بر پایه اقتصاد سیاسی حاکم بر کشورمان جز تخریب در کشور پدیده دیگری را در پی نخواهد داشت که باید از آن دوری‌کنیم.

عضو خانه ملت در ادامه اجرای صحیح قوانین را توسط مسئولان خواستار شد و بیان کرد: در کشور ما قوانین خوب و کاربردی فراوانی وجود دارد لذا در بحث قانون‌گذاری مشکلات اساسی نداریم بلکه در زمان اجرای آن‌ها است که متوجه می‌شویم چه مواردی را در کشور با مشکل روبرو هستیم لذا مسئولان اجرایی باید به این اصل مهم، عنایت ویژه داشته باشند.

همتی از مسئولان خواست تا عملکرد سلیقه‌ای را کنار بگذارند و افزود: باید مصالح نظام، کشور و منطقه در تصمیمات اجرایی لحاظ شود تا به رشد و توسعه دست‌یابیم.

وی همچنین خواستار تکریم مردم از سوی مسئولان شد و تأکید کرد: وقتی مردم حتی پاسخ منفی را نیز از زبان مدیران و مسئولان با روی خوش و تکریم بشنوند، به دنبال رفع مشکلات خودشان خواهند بود و لذا امید در دل مردم از بین نمی رود که باید به این امر نیز توجه ویژه ای کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 7 اردیبهشت 97، کد مطلب: 4282243: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
واقعا کورمون سیاست زده شده و هیچ کاری به نفع مردم صورت نمیگیره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین