پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۱۲۵۷۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
وزیر آموزش و پرورش گفت: تربیت انسان های «امیدوار» بهترین هدیه یک معلم خوب به جامعه است.

شعار سال: سید محمد بطحایی ظهر سه شنبه و در حاشیه تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش، معاونین، مدیران کل و جمعی از کارکنان حوزه ستادی، فرهنگیان و معلمان با آرمان های امام(ره) که هم زمان با ایام گرامیداشت روز معلم برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به تقارن ایام بزرگداشت مقام معلم با ولادت امام زمان (عج) گفت: معلمان در واقع یکی از مهم ترین مشاغل جامعه را بر عهده دارند و تقارن روز معلم با نیمه شعبان در کنار آموزه های دینی و اخلاقی و ارزشی برای معلمان،عنایت جامعه و مردم را به شان معلم جلب می‌کندو ازطرف دیگر به ما معلمان وظیفه و ماموریت خطیری که بر دوش داریم را خاطرنشان می‌کند.

وی با بیان این که یک معلم خوب به جامعه «امید» می بخشد، گفت: معلم تربیت انسان ها را به جامعه هدیه می دهد.

وزیر آموزش و پرورش تربیت انسان های امیدوار برای رسیدن به بالندگی و عاقبت به خیری را از مهم ترین هدایای معلم به جامعه دانست و گفت: معلم انسان هایی را تربیت می کند، که در شرایط سخت امید خود را از دست نمی‌دهند، در مشکلات استقامت دارند و بنا به وعده الهی سرانجام به موفقیت می‌رسند.

انسانیت امانتی در دست معلمان است

وی اضافه کرد: اگر معلم نقش خود را به خوبی ایفا کندو امانت خداوند را پاس بدارد نتیجه آن انسان‌هایی همچون امام می‌شود که پرچم هدایت و یک مسیر بزرگ را در تاریخ می‌زنند.

بطحایی نمایندگی یک میلیون و ۷۰۰ هزار فرهنگی در کشور در کنار حرم مطهر امام خمینی(ره) را یک افتخار برای خود دانست و افزود: امام بزرگوار مقاومت و ایستادگی، اخلاق در عین قدرت و اسلام ناب محمدی را برای همه ما باز تعریف کرد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: امام(ره) بر اساس آموزه های الهی معتقد بودند که انسان و انسانیت امانت خداوند در دست معلمان است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 12 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 4286014، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین