پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۵۵۵۶
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در مراسم همایش تکریم فرهنگیان شهرستان زیرکوه گفت که جامعه معلمی با تمام کمبودها نقش خود را به زیبایی ایفا می‌کند و اقتدار جامعه مرهون زحمات معلمان است .
شعارسال: به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی در همایش تکریم فرهنگیان شهرستان زیرکوه با اشاره به جایگاه والای شهید مطهری اظهار کرد: دلیل اینکه روز شهادت استاد مطهری را روز معلم نامیده‌اند این است که ایشان علاوه بر اینکه انسانی کامل بود، رویکرد جدیدی را در فضای آموزش و پرورش آن زمان ایجاد کرد.

کاظمی با معرفی آثار شهید مطهری در عرصه تعلیم و تربیت عنوان کرد: در سیر کتابهای این شهید فرزانه این مسئله کاملا قابل مشاهده است که ایشان فیلسوف، معلم، متکلم و اقتصاددانی برجسته بوده و در کنار همه اینها معلمی روشنفکر و بی نظیر بوده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به جایگاه رفیع و ارزشمند معلمان اظهار داشت: باید خداوند منان را بابت نعمت معلمی شاکر باشیم چرا که هیچ نعمتی بالاتر از این نعمت نیست، معلمی شغل نیست، معلم یک کارمند نیست کار معلم مانند کشاورزی است که نهالی را کاشته و شب و روز دغدغه رشد آن را دارد.

کاظمی بستر توسعه هر کشور را سرمایه انسانی دانست و گفت: امروز در کشورهای پیشرفته سهم سرمایه انسانی در توسعه بیش از 80% است و اقتصاد و توسعه کشورهای پیشرفته حول سرمایه انسانی می‌چرخد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به شعار سال گفت: امروز اگر می‌خواهیم سخن مقام معظم رهبری و شعار حمایت از کالای ایرانی را در جامعه نهادینه کنیم باید اول بعد فرهنگی آن را در جامعه نهادینه کنیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری  پانا، تاریخ انتشار12 اردیبهشت 97، کدخبر:  818396،www.pana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین