پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۷۸۶
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌رضوی ذخیره برفی خراسان‌رضوی را ناچیز عنوان کرد.

شعار سال: حجت شایانفر در مورد ذخیره برفی خراسان رضوی اظهار داشت: این ذخیره بسیار ناچیز است؛ اگر در بحث تغییرات اقلیمی صحبت کنیم باید عنوان کرد این تغییرات سه وجه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی افزود: یکی اینکه نوع بارش‌ها از جامد به مایع می‌رود؛ دوم اینکه درجه حرارت بالاتر می‌شود و سوم اینکه "باران‌های حدی" زیاد می‌شود. بروز سیلاب‌ها نیز نشان از تغییرات اقلیمی دارد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های جدی برای مسدود کردن چاه‌های غیرمجاز داریم که ادامه پیدا خواهد کرد و در بحث تغییر الگوی کشت نیز این مهم را در دستور کار داریم.

شایانفر در مورد ذخیره سدها نیز تصریح کرد: در حال حاضر فقط 23 درصد ظرفیت سدهای استان پر است که این آمار مربوط به ابتدای سال زراعی تا ابتدای اردیبهشت ماه امسال است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 13 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 1716316، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین