پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۹۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
وزیر ورزش و جوانان گفت: بر اساس برنامه هایی که از قبل وجود داشته مطالعات خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس در دست انجام است و این کار در زمان معین اجرایی می شود.
شعارسال:وزیر ورزش و جوانان گفت: بر اساس برنامه هایی که از قبل وجود داشته مطالعات خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس در دست انجام است و این کار در زمان معین اجرایی می شود.

 دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان امروز در جمع خبرنگاران در گناوه اظهار کرد: استان بوشهر از لحاظ سخت افزاری و توسعه فضاهای ورزشی وضعیت خوبی دارد و در سال های اخیر به ویژه در دولت یازدهم در ایجاد زمین های ورزشی روستایی کارنامه خیلی خوبی داشته است. این استان در زمینه سخت افزاری به تعادل و توازن رسیده و لازم است که در زمینه نرم افزاری به ویژه استعدادیابی در رشته های مختلف از جمله ورزش های آبی متمرکز شود.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه افزود: اکنون وقت آن رسیده که استان بوشهر به عنوان قطب ورزش های آبی تلقی و در این زمینه سرمایه گذاری و برنامه ریزی لازم انجام شود تا بتوانیم با کشف استعدادهای مختلف در بین جوانان و نوجوانان، برای استان و کشور افتخارآفرینی کنند. خوابگاه هایی که امروز در گناوه و برازجان بهره برداری شد در کشور نمونه است که هم زیبا ساخته شده و هم به خوبی مجهز شده و امکان و قابلیت خوبی برای برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی دارد. به مدیران استان بوشهر توصیه شد از سرمایه گذاری برای سالم سازی و توسعه ورزش همگانی استفاده شود و در بخش قهرمانی هم بهره برداری لازم صورت گیرد.

سلطانی فر گفت: بر اساس برنامه هایی که از گذشته وجود داشته مطالعات خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس در دست انجام است و این کار در زمان معین اجرایی می شود.

در سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان گناوه خوابگاه ورزشی خلیج فارس این بندر با اعتبار 31 میلیارد ریال راه اندازی و از ورزشگاه نیمه تمام شماره 2 نیز دیدن شد. شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار14اردبیهشت 97، کدخبر: 703525، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
0
امیدوارم با عجله تصمیمی گرفته نشه که بعدا براشون پشیمونی به بار بیاد
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
0
وقتی خصوصی سازی بشه فساد های توش خیلی بیشتر میشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین