پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۰۸۹
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
بهمن پرورش که این روزها برای یافتن جسد دختر سه ساله کرمانشاهی رودخانه‌های چم بشیر و قره‌سو را غواصی می‌کند از تهدیدات این دو رودخانه می‌گوید.

شعار سال: چهارم اردیبهشت ماه خبری مبنی بر غرق شدن دو کودک سه و هفت ساله در رودخانه "چم‌ بشیر" کرمانشاه و فوت یکی از آن‌ها منتشر شد که با گذشت چندین روز از وقوع این حادثه همچنان جسد کودک سه ساله پیدا نشده است.

بهمن پرورش غواص امدادگر کرمانشاهی که در روزهای اخیر به‌دنبال یافتن جسد این کودک در رودخانه‌های چم بشیر و قره‌سو غواصی کرده است از خطرها و آلودگی این دو رودخانه که از میان مناطق مسکونی شهرک های تعاون و حکمت آباد کرمانشاه عبور می‌کنند می‌گوید.

رودخانه چم‌بشیر که پس از ساماندهی به صورت کانال است از چشمه‌های طاقبستان در شمال شهر کرمانشاه سرچشمه می‌گیرد و پس از عبور از مناطق شمالی شهر به رودخانه قره‌سو می‌پیوندد که نداشتن حفاظ و آلودگی این رودخانه‌ها شرایط زندگی مردم را سخت کرده است.

شهرداری کرمانشاه و آب منطقه‌ای تقصیر وقوع حادثه را به گردن دیگری می‌اندازند تا دادستان کرمانشاه از ورود دادستانی به این پرونده خبرداده از برخورد قاطع دستگاه قضایی با عواملی که در این زمینه کوتاهی کرده یا به وظایف قانونی خود عمل نکرده‌اند بگوید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 13 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 1716366، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین