پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۴۷۶
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
‌نماینده مردم خاش در مجلس گفت: برای احیا، ایجاد و ترقی صنعت گردشگری و میراث فرهنگی در سیستان و بلوچستان حمایت مجلس را با تدوین و تصویب طرح‌هایی در این زمینه جلب می‌کنیم.
شعار سال: ‌نماینده مردم خاش در مجلس گفت: برای احیا، ایجاد و ترقی صنعت گردشگری و میراث فرهنگی در سیستان و بلوچستان حمایت مجلس را با تدوین و تصویب طرح‌هایی در این زمینه جلب می‌کنیم.

علی کرد در بازدید از نمایشگاه گردشگری ایل آفرید در زاهدان اظهار کرد: سیستان و بلوچستان از ظرفیت های بسیار زیاد و متنوعی برخوردار است و استانی است که دارای فرهنگ‌ها، خرده فرهنگ‌ها و آداب و رسوم فراوانی است.

این مسئول ادامه داد: هر ملتی که دارای زبان پویا، لباس مشخص و فرهنگ ایرانی اسلامی باشد، اصالت دارد و مولفه‌های یک ملت با فرهنگ و اصیل در میان مردمان این خطه بسیار نمایان است.

وی گفت: با برگزاری این جشنواره شرایطی فراهم آمده تا اقوام مختلف کشور به همه معرفی شوند.

کرد یادآور شد: تمدن هنر زنان بلوچ و سیستانی در دنیا بسیار دیرینه است اما عدم برنامه ریزی و عدم ایجاد تشکل باعث شده تا فرهنگ‌ها و آداب و رسوم این منطقه کمرنگ شود.

وی افزود: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با رویکردی اندیشمندانه و پژوهشگرانه و بت برنامهریزی‌های دقیق می‌تواند این هنرها و صنایع دستی استان را محفوظ کند.

وی گفت: بر این هستیم تا شرایط و بستری را فراهم کنیم تا زمینه ایجاد زیرساخت‌های ریلی، زمینی و هوایی را بوجود بیاوریم تا گردشگران از داخل و خارج استان از این شرایط بهره ببرند.

کرد افزود:هنرهای زیبای این منطقه نشأت گرفته از فرهنگ، اصالت و وابستگی مردم به کشور است که باید به دنیا معرفی شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1397، کدخبر: 97021708859 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین