پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
نماینده مردم خاش، میرجاوه و نصرت آباد در مجلس گفت: وجود یک گذر در مرز میرجاوه جوابگوی اشتغال مردم نیست و باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا سایر شهرستان ها نیز بتوانند ازظرفیت های مرز میرجاوه استفاده کنند.
شعارسال: علی کرد در گفت و گو با خبرنگار لادیز اظهار کرد: مرزخاکی میرجاوه یکی از پراهمیت ترین مرزهای خاکی کشور است که بعد از مرز بازرگان در جایگاه دوم قرار گرفته اما زیرساخت ها ی لازم آن طور که باید، در این مرز استقرار نیافته است و بدین منظور متولیان امراز استانداری، مرزبانی، نیروی انتظامی و دستگاه ها و نهادهای امنیتی باید برنامه ای منظم را در محدوده حوزه مرزی پدگی ، خان محمد چاه ، میل 72 و حوزه بخش ریگ ملک تنظیم و تدوین کنند تا بهتر از مرزها حفاظت و حراست کرد.

وی افزود: مرز بستری مناسب برای ایجاد اشتغال، امنیت و آرامش است اما 99درصد از مردم مرزنشین، افرادی کم درآمد و آسیب پذیر هستند و بیکاری مشکل عمده این افراد است ، بنابراین باید از این موهبت و گنجینه بزرگ برای اشتغالزایی برای این افراد استفاده کرد و آن را فرصت تلقی کرد نه تهدید.

وی با اشاره به لزوم رسیدگی به مشکلات مردم از سوی مسئولین، خاطرنشان کرد: نظارت بر تکریم ارباب رجوع در ادارات و نهادها اولین الویت پیگیری مشکلات در سطح حوزه انتخابی ام است تا به عنوان نماینده مردم بر چگونگی رسیدگی به امور آنها نظارت و کنترل داشته باشم.

علی کرد اشتغال را مطالبه به حق مردم مرزنشین عنوان و بیان کرد: وجود یک گذر در مرز میرجاوه جوابگوی اشتغال مردم نیست و باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا سایر شهرستان ها نیز بتوانند ازظرفیت های مرز میرجاوه استفاده کنند، از طرفی دیگر، مسئولین باید اقلامی را که دولت برای صادرات و واردات از طریق مرز میرجاوه مشخص کرده است به صورت شفاف به مردم اعلام کنند و ساعات تردد مردم و تبادل کالا در گذر میل 72 افزایش یابد تا بخشی از مشکل اشتغال مردم میرجاوه حل شود.

وی تاکید کرد: راه اندازی شهرداری در بخش هایی مانند لادیز، ریگ ملک، کورین و ایرندگان مطالبه بعدی بنده در حوزه انتخابیه ام است چرا که این 4 بخش از نعمت شهرداری محروم هستند و وزارت کشور و استانداری باید استقرار این 4 شهرداری را پیگیری کند.

نماینده مردم خاش، میرجاوه و نصرت آباد در مجلس اذعان کرد: استقرار ادارات، نهادها و ارگان ها در بخش های تازه تاسیس خاش ، میرجاوه و نصرت آباد از نیازهای و مطابلات به حق مردم است و طبق قانون، نمایندگی ادارات باید در بخش ها استقرار یابد و ازطریق وزارتخانه ها ی مربوط و ادارات کل پیگیر این مهم خواهم بود.

وی افزود: استقرار برخی بخش ها در تقسیمات کشوری ، رشد شاخص های اقتصاد، اشتغال، بهداشت و درمان و اموزش و پرورش مورد توجه من است و امید است برنامه هایی تدوین شده به صورت کوتاه مدت میان مدت و دراز مدت در حوزه انتخابیه انجام شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: شنبه 22 خرداد 1395، کدخبر: 773006، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
شهرداری اونجا مگه کار انجام میده؟ همه ناراضی ان
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین