پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۶۶۶۸
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱
سلطانی‌فر از اعطای یارانه ویژه مطبوعات برای خرید کاغد خبر داد.

شعارسال: شرایط نامساعد در حوزه کاعذ بیش از ۶ ماه است که گریبان مطبوعات را گرفته و اقداماتی هم که دولت در این زمینه انجام داد، چندان نتیجه بخش نبود.

امروز اما معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  از برنامه‌های ویژه این وزارتخانه برای کنترل بازار کاغذ و کاهش قیمت‌ها در آینده خبر داد و گفت: درخصوص مدیریت حوزه کاغذ مطبوعات، مذاکرات خوبی با واردکنندگان و تجار این کالا داشتیم.

محمد سلطانی‌فر اظهارکرد: در مذاکراتی که داشتیم توافق شد که به ازای هر کیلو کاغذ مصرفی مطبوعات و ذکر در فاکتورهای فروش، با تایید مدیر مسئول‌ و تحویل به چاپخانه، مبلغ ۵۰۰۰ ریال در هر کیلوگرم از خرید روزنامه توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین و پرداخت خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد: مقرر شده نرخ کاغذ با دلار ۴۲۰۰ تومانی محاسبه شود.

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در پایان گفت: نظارت ویژه‌ای را در این زمینه خواهیم داشت و چنانچه تخلفی از سوی واحدهای توزیع و فروش کاغذ مشاهده شود از طریق سازمان تعزیرات حکومتی پیگیری خواهیم کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری گسترش نیوز ، تاریخ انتشار: 16اردیبهشت1397 ، کدخبر: 32395: www.gostaresh.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین