پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۸۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به نیروهای مسلح اعلام شده است که به هیچ وجه سربازان فراری خودمعرف را بازداشت نکنند و در یگان بمانند تا پرونده‌شان در دادگاه نظامی بررسی و حکم لازم از سوی دادگاه صادر شود.
شعارسال: سردار موسی کمالی (رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح)  در پاسخ به این سوال که برای سربازان فراری خودمعرف چه تسهیلاتی در نظر گرفته می‌شود، گفت: وقتی سرباز پیس از پایان مدت معینی که برای مرخصی رفته، بازنگردد یا از پادگان خارج شده و بازنگردد، سرباز فراری محسوب شده و مرتکب جرم شده است و بعد از دستگیری یا معرفی باید پرونده آن در دادسرای نظامی بررسی شود.

وی ادامه داد: در صورتی که پرونده این افراد در دادسرای نظامی بررسی نشود، یگان‌های نظامی و نیروهای مسلح قادر به بکارگیری این افراد نیستند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در صورتی که سربازان فراری خود را معرفی کنند، دستور بازداشت این افراد کنسل شده و پرونده این افراد برای بررسی به دادگاه ارسال می‌شود. قاضی دادگاه نیز با توجه به اینکه فرد پشیمان شده و خود را معرفی کرده است، سعی می‌کند؛ حداقل مجازات را که تعلیقی است، برای او در نظر بگیرد.

سردار کمالی با بیان اینکه مجازات سربازان فراری خود معرف تخفیفی است، تصریح کرد: به نیروهای مسلح اعلام شده است که به هیچ وجه سربازان فراری خودمعرف را بازداشت نکنند و در یگان بمانند تا پرونده‌شان در دادگاه نظامی بررسی و حکم لازم از سوی دادگاه صادر شود.

وی تاکید کرد: احکام صادره برای سربازان فراری خودمعرف عموما تخفیفی و تعلیقی بوده و حداقل مجازات شامل حال این افراد می‌شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازپایگاه  خبری تحلیلی تیک ، تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1397 ، کدخبر: ۲۱۴۷۰۳ ،www.tik.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
0
0
این سرباز ها دیر یا زود امیدورایم خودشون رو معرفی کنند تا دیگه گرفتار مشکلات جدیدی نشند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین