پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۳
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
نماينده ولي فقيه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبيل گفت: امروزه تبليغ منبري و استفاده از راهکارهاي سنتي جوابگوي تهاجم گسترده فرهنگي بيگانه نيست و راهکارهاي جديد براي مقابله به مثل با دشمن بايد بکار گرفته شود.

شعار سال، حجت الاسلام نجات فياضي در نشست سياسي روحانيون خلخال افزود: اين در حالي است که دشمن با استفاده از يک برنامه تلويزيوني ماهواره اي حرام خدا را حلال جلوه مي‌دهد.

وي گفت: اهميت نفوذ فرهنگي بيگانه در جامعه همواره بالاتر از نفوذهاي ديگر سياسي و اقتصادي بوده و روحانيون در خنثي سازي نفوذ فرهنگي بيگانگان نقش اول را ايفا مي‌کنند.

وي اظهار کرد: زماني که دشمن با استفاده از ماهواره و ابزار رسانه اي به راحتي در بين خانواده‌ها و اذهان مردم ورود مي‌کند چرا ما از اين راهکار براي مقابله به مثل فرهنگي استفاده نکنيم.

حجت الاسلام فياضي افزود: تنها عاملي که مانع از نفوذ کامل فرهنگ بيگانه به داخل کشور شده وجود فرهنگ حسيني و اعتقادات قلبي مردم به خاندان اهل بيت عصمت و طهارت (ع) است که اين فرهنگ با استفاده از روش‌هاي نوين تبليغاتي بايد در جامعه ما بسط يابد.

حجت الاسلام امير رشتبري امام جمعه خلخال نيز در اين نشست با ابراز همدردي با بازماندگان حادثه تلخ منا گفت: محرم فرصتي مناسب براي بازگويي جنايات آل سعود در تريبون‌ها و منبرها از سوي روحانيون خلخال براي اقشار مختلف جامعه است.

وي افزود: علت اصلي وقوع اين حادثه تأسف بار در منا و جان باختن بيش از دو هزار حاجي ايراني و مسلمانان ساير کشورهاي جهان بي کفايتي حکام آل سعود و دوري آن‌ها از اصل ولايت و اهل بيت عصمت و طهارت (ع) است.

امام جمعه خلخال گفت: ايستادگي مردم ايران درمقابل دشمنان بي شمار در 37 سال عمر بابرکت انقلاب اسلامي نتيجه ولايت مداري و اتصال به اهل بيت عصمت و طهارت (ع) است.

حجت الاسلام رشتبري اظهار کرد: استکبار با استفاده از هر گونه راهکاري از جمله راه اندازي شبکه‌هاي مجازي و ماهواره‌ها براي گمراهي جوانان و خانواده‌هاي ايراني تلاش مي‌کند و لازم است که روحانيون به همراه نهادهاي فرهنگي براي جلوگيري از نشر و گسترش فرهنگ غربي تلاش کنند.

وي گفت: مبلغان و روحانيون ديني در مقابله با هجمه فرهنگي دشمن که خطرناک‌ترين نوع نفوذ است بايد خانواده‌ها و جوانان را از مضرات

استفاده از اين نوع شبکه‌هاي مخرب منع کنند تا فضاي لازم براي بنيان و استحکام خانواده‌ها و ازدواج سالم در جامعه فراهم شود.

وي همچنين با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه محرم روحانيون مستقر و طرح هجرت خلخال را به تلاش براي استفاده از فرصت محرم براي تبليغ دين و احکام شرعي فراخواند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت موج ، تاریخ انتشار 6 مهر 1394،کد مطلب - www.mojnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین