پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۶۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
حسین ربیعی، شامگاه شنبه، در نطق پیش از دستور خود در شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: برای مدیریت بافت تاریخی گرگان باید شهردار بافت تاریخی داشته باشیم، کسی که هم صاحب نظر بوده و هم کار عملی انجام داده باشد.
شعار سال: سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: برای مدیریت بافت تاریخی گرگان باید شهردار بافت تاریخی داشته باشیم.

حسین ربیعی، شامگاه شنبه، در نطق پیش از دستور خود در شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: برای مدیریت بافت تاریخی گرگان باید شهردار بافت تاریخی داشته باشیم، کسی که هم صاحب نظر بوده و هم کار عملی انجام داده باشد.

وی افزود: باید برای ترغیب سرمایه گذاری شهروندان در بافت تاریخی عوارض بازسازی خانه های تاریخی را رایگان کنیم.

ربیعی در خصوص تحولات سیاسی اخیر گفت: تحولات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران دنیایی از تجربه و مقاومت مردم کشور ما است، هر روز استکبار جهانی راه و اندیشه جدیدی را برای به زانو درآوردن این ملت غیور به کار می گیرد ولی نتیجه ای جز یأس و ناامیدی برای آن ها ندارد.

* خروج ایران از لیست تهدیدکنندگان امنیت جهانی

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: شکست نقشه های استکبار جزء در سایه اتحاد مردم ایران و هدایت مدبرانه رهبران انقلاب اتفاق نمی افتد و با این اتحاد ترفندهای سیاسی دشمنان راه به جایی نمی برد.

ربیعی گفت: مذاکرات برجام که شروع آن با اجازه رهبر معظم انقلاب بود، دارای موافقان و مخالفانی بود و دیدگاه های سیاسی این دو گروه دارای فراز و نشیب های و فاصله زیادی بود.

وی با بیان این که از کسانی که خود را تحلیل گر سیاسی می دانستند این فاصله بعید بود، افزود: بعد از پایان مذاکرات این مخالفت ها ادامه داشت این در حالی بود که اکثر شهروندان جامعه آن را درک می کردند.

ربیعی اذعان کرد: برجام دارای دستاوردهای زیادی برای کشور ما بود که یکی از آن ها که به عنوان یک کار دیپلماسی بزرگ از آن یاد می شود بود.

* برجام به نفع آمریکا نبود

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: دیدگاه جهانی ایران را به عنوان یک کشور شرور و جنگ طلب به رسمیت می شناخت و این امر با اقدامات وزیر امور خارجه و همکاران برطرف و جایگاه ما در دنیا تغییر کرد.

ربیعی با بیان این که با برجام موقعیت ما در شورای امنیت تغییر کرد، گفت: آقای ظریف با دیپلماسی خردمندانه با این مذاکرات خدمت بزرگی به کشور کرد و ایران را از بند هفت شورای امنیت خارج کرد.

وی با بیان این که اگر برجام به نفع آمریکا بود چرا ترامپ آن را لغو کرد، افزود: حقانیت و راستی آزمایی ایران با این مذاکرات در جهان شناخته شد.

ربیعی در پایان گفت: باید برای این تلاش ها از وزیر امور خارجه کشور قدردانی و خیابانی را به نام وی نامگذاری کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1397، کدخبر: 4294794 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
0
این طرز کار همواره پیشرفت کاری رو به دنبال داره
این تخصصی شدن خیلی خوبه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین