پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۲۷۷۸۰
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۲
بانک آلمانی Bitbond برای دور زدن سیستم انتقال مالی سوئیفت و دادن وام به مردم در سراسر جهان با هزینه کم از ارز رمزنگاری‌شده مانند بیت کوین و سیستم بلاک چین استفاده می‌کند.

شعارسال: «رادوسلاو آلبرخت» مؤسس بانک آنلاین گفت: نقل‌وانتقال سنتی پول به دلیل قیمت‌های متفاوت ارز و همچنین طولانی بودن روند انتقال باعث شد تا بانک «بیت بوند» پرداخت‌های مالی را به‌صورت مستقل و از جایی که مشتری می‌خواهد، مدیریت کند. بنابراین با اینترنت و از طریق ارز رمزنگاری‌شده هزینه‌ها به‌مراتب کمتر می‌شود.

به گفته وی به‌دوراز دغدغه صرافی و قیمت ارز، کاربر در کسری از ثانیه وام را در قالب بیت کوین دریافت کرده و سپس در کشور خود تبدیل می‌کند.

بیت بوند سال 2013 تأسیس‌شده و ماهانه حدود 1 میلیون دلار نقل‌وانتقال مالی انجام می‌دهد. حداکثر وام 50 هزار دلار تعریف‌شده و اغلب بیزینس‌های کوچک از خدمات آن بهره مند می‌شوند.

بیت کوین با سرعت توسط کاربران آلمانی موردپذیرش قرار گرفته است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 23اردیبهشت1397 ، کدخبر: 776550: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین