پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۹۱۹۴
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه ایجاد جاذبه در بخش مسکن عامل تشویق مردم به اخذ تسهیلات در این حوزه بوده است، گفت: رشد معاملات در بخش مسکن حتی اگر به رشد نرخ‌ها هم بیانجامد در درازمدت به سود است.

شعارسال: سیدحسین افضلی با اشاره به دلایل نوسان قیمتی در بازار مسکن، گفت: پس از اعمال محدودیت‌ها در پی نوسانات ارزی بر بازار، سرمایه‌ها به علت عدم امکان جذب منابع در بخش صنعت و کشاورزی به حوزه مسکن هدایت شد که این خود در تغییرات قیمتی تاثیرگذار بود.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سرازیر شدن سرمایه‌ها به بازار مسکن تاثیرات منفی بر نرخ‌ها داشته است، افزود: رونق ایجاد شده در بازار مسکن در نتیجه منابع آزاد شده تمایلی برای افراد جهت اخذ تسهیلات برای ورود هر چه بیشتری به بازار ایجاد کرد.

رونق ایجاد شده در بخش مسکن تمایل مردم برای دریافت وام را افزایش داد

وی با تاکید بر اینکه عامل اصلی رشد متقاضیان در حوزه دریافت وام مسکن رونق ایجاد شده در این حوزه است، تصریح کرد: ایجاد جاذبه در بخش مسکن باعث شد مردم با هر ترفندی از جمله اخذ وام به افزایش سرمایه خود برای حضور در بازار مسکن اقدام کنند.

افضلی با بیان اینکه جاذبه ایجاد شده در بخش مسکن قیمت تمام شده و نرخ اجاره‌بها را افزایش داده است، گفت: برای اینکه بازار بتواند خود را متوازن کند باید صبر کرده و به مؤلفه‌های تنظیم کننده نرخ‌ها توجه کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه سرریز شدن سرمایه به بازار مسکن تعدیل نرخ‌ها در بخش ارز را منجر شد، افزود: با توجه به اینکه رونق مسکن به بهبود وضعیت صنایع و همچنین ایجاد اشتغال می‌انجامد بنابراین نباید سدی در این مسیر وجود داشته باشد.

سرریز شدن سرمایه به بازار مسکن تعدیل نرخ‌ها در بخش ارز را منجر شد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شاید در کنار رونق مسکن افزایش قیمت‌ها نیز رخ دهد، تصریح کرد: رشد معاملات در بخش مسکن حتی اگر به رشد نرخ‌ها هم بیانجامد در دراز مدت به سود است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تجارت نیوز، تاریخ انتشار: 30اردیبهشت1397 ، کدخبر: 249882: www,tejaratnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین