پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۵۱۶
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
دیوان عدالت اداری اعلام کرد که پرونده‌های مختومه این مرجع در سال ۱۳۹۶ پس از ۱۰ سال از پرونده های وارده سبقت گرفته است.

شعارسال:دیوان عدالت اداری اعلام کرد که پرونده‌های مختومه این مرجع در سال ۱۳۹۶ پس از ۱۰ سال از پرونده های وارده سبقت گرفته است.

دیوان عدالت اداری در این باره اعلام کرد اعلام کرد:

«بر اساس گزارش جامع عملکرد دیوان عدالت اداری در سال ۱۳۹۶ برای اولین بار در این سال پس از ۱۰ سال تعداد پرونده‌های مختومه دیوان نسبت به پرونده‌های وارده افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش پس از آنکه در سال ۱۳۸۷ در برابر ۶۹ هزار و ۱۳۵ پرونده وارده، تعداد ۹۱ هزار و ۵۶۲ پرونده مختومه شد، در سال ۱۳۹۶ تعداد پرونده‌های مختومه به ۲۱۳ هزار و ۱۹ پرونده بالغ شد. در همین سال تعداد پرونده‌های وارده ۱۹۹ هزار و ۱۵۳ مورد بوده است.

در دوره جدید ریاست دیوان عدالت اداری، یکی از اولویت‌های مورد توجه، کاستن از تعداد پرونده های باقی مانده از سال‌های قبل بوده است که سبقت گرفتن پرونده‌های مختومه بر پرونده‌های وارده در سال گذشته در راستای پرداختن به این اولویت حائز توجه است.»

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 31 اردبیهشت 97، کد خبر: 97022312778 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین