پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۹۰۸
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: منازل ۵ خانوار از مددجویان در سیلاب اخیر پیرانشهر ۳۰ الی ۱۰۰ درصد تخریب شد.
شعار سال: مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: منازل ۵ خانوار از مددجویان در سیلاب اخیر پیرانشهر ۳۰ الی ۱۰۰ درصد تخریب شد.

سعید فریور ، با اشاره به سیلاب اخیر در شهرستان پیرانشهر اظهار داشت: استانداری آذربایجان غربی در نظر دارد با توجه به تخریب منازل در شهرستان پیرانشهر منازل تخریب شده را مجدد بازسازی نکنند و در مکان دیگری بسازند تا در صورت جاری شدن مجدد سیل خسارات به حداقل برسند.

وی با اشاره به تخریب منازل 5 خانوار از مددجویان بر اثر سیل در پیرانشهر بیان کرد: 30 الی 100 درصد از منازل مددجویان تخریب شده است که تا این لحظه برآورد خسارات انجام نشده و به محض برآورد خسارت‌ها بهزیستی اقدامات لازم را برای کمک به مدد جویان آغاز می‌کند.

وی افزود: آغاز عملیات بازسازی به تصمیم استانداری آذربایجان غربی بستگی دارد تا منازل جایی بنا شوند که در صورت جاری شدن سیل با حداقل خسارات مواجه شویم.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین در مناطق سیل زده شهرستان پیرانشهر مردم و مسئولان بازسازی منازل تخریب شده را شروع کرده‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 7 خرداد 1397، کدخبر: 1736852 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین