پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۳۷۰
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۵
شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل مخاطرات ناشی از سیل بازدید نوروزی از ۴ سد آذربایجان غربی ممنوع شد.بر اساس این اطلاعیه با توجه به شدت و تداوم بارندگی‌ها بویژه در مناطق جنوبی و مرکزی استان آذربایجان غربی و برای پیشگیری از بروز خطرات و حوادث احتمالی، برنامه بازدیدهای نوروزی از سدهای مهاباد، ساروق، حسنلو و شهرچای موقتاً و تا پایان بارش‌ها متوقف خواهد بود.

شعار سال: شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه هشدارآمیزی خبر از ممنوعیت بازدید نوروزی از چهار سد این استان در ایام نوروز خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه با توجه به شدت و تداوم بارندگی‌ها بویژه در مناطق جنوبی و مرکزی استان آذربایجان غربی و برای پیشگیری از بروز خطرات و حوادث احتمالی، برنامه بازدیدهای نوروزی از سدهای مهاباد، ساروق، حسنلو و شهرچای موقتاً و تا پایان بارش‌ها متوقف خواهد بود.

اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی نیز امروز با صدور اطلاعیه‌ای از تشدید سامانه بارشی در این استان از امروز و فردا خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: با تشدید فعالیت سامانه بارشی تا روز سه شنبه که سبب بارش باران (ارتفاعات و نواحی سردسیر برف) همراه با وزش باد گاهاً شدید، آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها (به ویژه در جنوب و جنوب غرب استان)، لغزندگی، کاهش دید و اختلال در ترددهای روستایی و شهری و جاده‌ای استان همچنین کولاک برف در مناطق کوهستانی خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر تاریخ انتشار 5 فروردین 98، کد خبر: 4575228، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین