پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۷۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۱
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت:به توصیه وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، خیر اجتماعی و مسئولیت اجتماعی در سرلوحه کارهای بهزیستی کشور قرار دارد.

شعارسال: انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم گلریزان و ضیافت افطاری با حضور خیران که شامگاه چهاردهم ماه رمضان در شیرخوارگاه آمنه برگزار شد، اظهار کرد: به توصیه وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، خیر اجتماعی و مسئولیت اجتماعی در سرلوحه کارهای بهزیستی کشور قرار دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: تقویت روحیه انفاق و زنده نگه داشتن عواطف انسانی، از جمله برکات ماه مبارک رمضان است و البته این حس و حال باید همواره در زندگی ما انسان‌ها در جریان باشد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: صمیمیت و همدلی با انسان هایی که نیازمند کمک دیگران هستند نیز از جمله مواردی است که سازمان بهزیستی کشور تلاش می‌کند خدمات مورد نیاز را به این افراد ارائه کند.

محسنی بندپی در ادامه یادآور شد: بسیاری از افراد در مسیر زندگی و در اثر وقوع حوادث مختلف دچار معلولیت می‌شوند و نیازمند کمک سازمان بهزیستی کشور هستند که این افراد با برنامه ریزی های سازمان و با توجه به بودجه ویژه این بخش تحت پوشش قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: برخی از کودکان نیز نیازمند تحت پوشش قرار گرفتن و دریافت خدمات حمایتی هستند که این وظیفه نیز بر عهده سازمان بهزیستی کشور قرار گرفته است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی کشور به عنوان متولی اصلی سلامت اجتماعی خدمات حمایتی مورد نیاز را به معلولان، کودکان کار و افراد آسیب‌ دیده ارائه می‌کند.

محسنی بندپی اظهار کرد: اقدامات پیشگیرانه و همچنین توانمند سازانه ویژه گروه‌های جامعه هدف و افراد تحت پوشش در اولویت کارهای سازمان بهزیستی کشور قرار دارد.

وی تاکید کرد: در برنامه ششم توسعه در سازمان بهزیستی کشور به عنوان سازمانی پویا، متحول کننده و برنامه محور شرایطی ایجاد شد که تاکنون در جلوگیری از معلول زایی و موارد مشابه اقدامات موثری صورت گرفته است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 9خرداد1397 ، کدخبر: 6550491: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
0
0
امیدواریم اولیت آن ها رسیدگی به امور خیرخواهانه مردم باشد نه چیز دیگر
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
این کار ها م به معنویت افزایی کمک می کند و هم به انسان ها روح مسیولین نسبت به همدیگر را هدیه میدهد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین