پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۳۱۳۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور، گفت: نرخ افزایش شهریه های مهدهای کودک، امسال زودتر از موعد همیشگی و تا پایان خرداد ماه اعلام می شود.

شعارسال:مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور، گفت: نرخ افزایش شهریه های مهدهای کودک، امسال زودتر از موعد همیشگی و تا پایان خرداد ماه اعلام می شود.

محمد نفریه روز سه شنبه افزود: افزایش شهریه ها برای تامین افزایش نرخ حقوق پرسنل و اجاره مکان است که معمولا از ابتدای سال اعمال می شود؛ درحالی که تا پیش از این میزان افزایش شهریه ها چندماه بعد در تیرماه اعلام می شد.

وی درباره نرخ افزایش شهریه مهدهای کودک گفت: برخی استان ها تا 10 درصد افزایش شهریه خواهند داشت و برخی استان های دیگر بیش از این رقم افزایش دارند. برای نرخ شهریه تهران نیز رقمی اعلام شده که مورد اعتراض مهدها است و خواهان افزایش بیشتر هستند؛ جمع بندی نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

نفریه تاکید کرد: در حال حاضر مهدهای کودک باید همان شهریه سال قبل را بگیرند و اگر در این زمینه تخلفی داشته باشند، والدین می توانند این تخلف را به سامانه 3000012333 پیامک کنند.

وی اظهار داشت: والدین برای اطلاع از نرخ شهریه مهدهای کودک می توانند به آدرس اینترنتی سامانه مهدهای کودک به نشانی http://mahd.behzisti.ir مراجعه کنند.

** کلاس های فوق برنامه مهدهای کودک باید با رضایت والدین باشد

مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور، درخصوص کلاس های فوق برنامه مهدهای کودک گفت: هر مهد می تواند سه تا پنج فوق برنامه داشته باشد و تا 10 درصد شهریه برای هر برنامه بگیرد که باید با رضایت والدین همراه باشد.

وی افزود: سال گذشته در قراردادهای مهدهای کودک ذکر شده است که شهریه و کلاس های فوق برنامه باید با رضایت والدین باشد و والدین می توانند قسمت هایی را که رضایت ندارند، امضا نکنند و اگر تخلفی در این زمینه مشاهده کردند به سامانه فوق اطلاع دهند.

نفریه گفت: معمولا شهریه کلاس های فوق برنامه مهدهای کودک نسبت به آموزشگاه های دیگر کمتر است؛ چراکه تعداد مشتریان مهدها بیشتر است و این کلاس ها از سوی موسسات دارای مجوز ارائه می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار 8 خرداد97، کدخبر: 82928782 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
همین مهدکودک ها عامل جدایی کودکان از خانواده ها هستن در حد معمول خوبه ولی نه دیگه از صبح تا شب
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین