پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۷۴
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
رییس گشت های مشترک تعزیرات تهران با اشاره به افزایش تخلفات بهداشتی مشاهده شده در گشت ها گفت: متخلفانی که با جان و سلامت مردم بازی می کنند همواره نگران حضور تعزیرات در واحد دارای تخلف باشند.

شعارسال: امید شهرآبادی، در مورد گشت های نوروزی تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در ایام نوروز 15 گشت تعزیرات حکومتی با همراهی بازرسان دستگاه های نظارتی از واحد های ارائه کننده خدمات بازدید و به تخلفات رسیدگی می کنند.

وی با بیان این مطلب که وضعیت بهداشتی برخی واحدهای عرضه کننده خدمات اسفبار است، افزود: اگرچه آمار پرونده‌ های وارده نشان از گرانفروشی سودجویان در این ایام دارد اما بررسی آمار حاکی از این است که سودجویان چشم طمع بر سلامت و جان مردم نیز نبسته اند و شاهد تخلفات بهداشتی شامل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در محیط کار، نداشتن کارت بهداشت پرسنل و استفاده از مواد اولیه غیر بهداشتی و فاسد در گشت ها بوده ایم.

رییس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران با هشدار به متخلفان گفت: اگر چه تعزیرات حکومتی یک مرجع رسیدگی کننده به تخلفات است اما بدون چشم پوشی به تمام گزارش های تخلف رسیدگی می کنیم و در گشت مشترک روسای شعب تعزیرات حکومتی شخصا در واحدهای ارائه کننده خدمات حضور پیدا می کنند و تا جایی که منع قانونی نداشته باشیم در محل حکم متخلفین صادر و اجرایی می شود.

وی تصریح کرد: متخلفانی که قصد طی کردن راه صدساله در یک شب با بازی با جان و سلامت مردم را دارند همواره تعزیرات حکومتی را نزدیک خود حس کنند و نگران حضور گشت های مشترک تعزیرات حکومتی به ویژه در این ایام باشند و چنانچه نسبت به اصلاح تخلفات اقدام نکنند مطابق قانون با آنها برخورد می شود.

شهرآبادی گفت: مردم می توانند شکایات خود را به شماره تماس 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامک 30009651 تعزیرات حکومتی و یا با مراجعه به پورتال تعزیرات حکومتی استان تهران ثبت کنند تا در اسرع وقت شکایات مورد رسیدگی قرار گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 8فروردین1395، کدخبر: 13950108000238: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین