پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۸۰
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان تهران بازرسی امروز از مهمانپذیرهای تهران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه امروز یک گشت بدون تخلف را تجربه کردیم.

شعار سال: بازرسان تعزیرات حکومتی استان تهران در پنجمین روز از تعطیلات نوروزی، به تعدادی از مهمانسراهای تهران رفتند تا از وضعیت بهداشت محیط و رعایت تعرفه‌های مصوب مطلع شوند.

نایب رئیس اتحادیه مهمانپذیران که در این بازرسی همراه مسئولان تعزیرات حکومتی بود، با بیان اینکه در تهران 171 مهمانپذیر در حال فعالیت هستند، گفت: اوج فعالیت مهمانپذیرهای تهران در ماه‌های بهمن و اسفند است؛ در ایام نوروز نیز خدمات خود را با 40 درصد تخفیف ارائه می‌کنیم.

یک کارشناس گردشگری که در این بازرسی حضور داشت، بیشتر مراجعان به مهمانپذیرهای تهرانی را افرادی دانست که با هدف درمان و گردش به این مکان‌ها مراجعه می‌کنند.

کشاورز، یکی از کارشناسان اتحادیه مهمانپذیرهای تهران نیز با تأیید این موضوع گفت: بسیاری از افرادی که از کشورهای دیگر برای سفر به شیراز، مشهد و اصفهان به ایران می‌آیند قبل از حرکت به سمت شهرهای موردنظر در مهمانسراهای تهران مستقر می‌شوند؛ بسیاری از اتباع کشورهایی مانند عراق و آذربایجان نیز با هدف درمان بیماری‌ها به تهران می‌آیند که با توجه به تنوع طبقه اجتماعی این مسافران، تعداد زیادی از افراد خارجی به مهمانپذیرهای تهران مراجعه می‌کنند.

شهرآبادی: یک گشت بدون تخلف را تجربه کردیم

امید شهرآبادی رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه در سطح تهران 15 گشت تعزیرات تا پایان نوروز در خدمت شهروندان هستند، گفت: امروز یکی از گشت‌ها همراه کارشناس سازمان گردشگری، کارشناس اتحادیه مهمان‌پذیرها و بازرسان اتاق اصناف به بررسی وضعیت مهمانپذیرها پرداخت که خوشبختانه وضعیت مناسب بود و تخلفات جزئی که مشاهده شد نیز با تذکر برطرف شد.خوشبختانه یک گشت بدون تخلف داشتیم.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاريخ انتشار: 5 فروردین 1395، کد خبر:1033330 ،www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین