پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۲۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
استاندار ایلام در دیدار عمومی با جمعی از شهروندان گفت: بالای ۵۰ درصد درخواست های مردمی مربوط به درخواست شغل در دستگاههای اجرایی است که عملاً امکانپذیر نیست.
شعار سال: استاندار ایلام در دیدار عمومی با جمعی از شهروندان گفت: بالای ۵۰ درصد درخواست های مردمی مربوط به درخواست شغل در دستگاههای اجرایی است که عملاً امکانپذیر نیست.

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» در دیدار عمومی با جمعی از شهروندان با اشاره به اینکه به دنبال تقویت دیدار عمومی مدیران با مردم هستیم، اظهار کرد: در این راستا، سفرهای رسمی و غیر رسمی به شهرستان ها، دیدار با خانواده های شهداء و ایثارگران و مددجویان را در دستورکار قرار دادیم و در آخرین مورد نیز روز جمعه ۱۴ نفر از مدیران کل دستگاههای اجرایی در مصلی شهر ایلام به شکل حضوری مشکلات و درخواست های مردمی را بررسی کردند.

وی با اشاره به اینکه دولت به دنبال کوچک سازی ساختار خود است، گفت: بدین دلیل امکان جذب نیرو در دستگاه‌های اجرایی بسیار محدود است و جوانان باید با استفاده از تسهیلات دولتی، ظرفیت‌های موجود و استعداد و توانمندی‌های خود به دنبال کار در بخش خصوصی باشند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه شخصاً کار در بخش خصوصی را به کار دولتی ترجیح می دهم، خاطرنشان کرد: بالای ۵۰ درصد درخواست های مردمی مربوط به درخواست شغل در دستگاههای اجرایی است که عملاً امکانپذیر نمی باشد.

وی در پایان گفت: هر کاری از دستم برآید برای رفع مشکلات مردم انجام می‌دهم.

 در این دیدار مشکلات حدود ۳۰ نفر از شهروندان توسط استاندار استان مورد بررسی قرار گرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 13 خرداد 1397، کدخبر: 97031306429 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین