پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۶۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
سلیمانی دشتکی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان ایلام:نقطه اشتراک همه دلسوزان به استان فارغ از سلائق مختلف سیاسی بایست توسعه استان باشد.

شعارسال: قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد : استان ایلام پتانسیل های خوبی از جمله آثار باستانی و جاذبه های گردشگری، نفت، گاز، پتروشیمی و اربعین دارد این مزیت ها در کمتر استانی دیده می شود که بایست از آنها استفاده مناسب کرد.

استاندار ایلام ادامه داد: مدیران با وحدت و همدلی تلاش کنند تا از ظرفیت های خدادادی استان در راستای توسعه استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه اولویت همه ی مسئولین و دلسوزان باید توسعه ی همه جانبه استان باشد و مسائل سیاسی و فکری در مرحله بعدی قرار گیرد اظهار داشت؛ از مشکلات عمده استان می توان به بیکاری و اشتغال جوانان اشاره داشت که حل این معضل اساسی نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است.

سلیمانی دشتکی ادامه داد : مدیران ما از وزارتخانه ها، سازمان ها مطالبه گری کنند و هریک در حوزه کاری خود به جد پیگیری نیازها و فعالیت های استان باشند.

وی تأکید کرد: برای پیشرفت استان باید تنگ نظری ها، معارضین، رقابت های بی مورد، تبدیل به هم فکری و همیاری شود.

استاندار ایلام در پایان ضمن تشکر از تلاش بی وقفه مدیران فعال استان آنان را به ادامه پیگیری های دلسوزانه خود تشویق کرد و گفت: ما فرصت نداریم و باید برای خدمت به مردم تلاش کنیم تا خاطره ارزشمندی از خود برجای بگذاریم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:24خرداد1397 ، کدخبر: 717695: www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
تعارفات رو بذار کنار استاندار. اول بگو خودت چکار کرده ای برای استان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
0
نه تها برای پیشرفت یک استان بلکه برای پیشرفت کشور نیاز داریم همگی با همه همدل بشیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین